לאחר שנעצרה יחד עם בעלה בגין רצח שכנם שמואל סמי מרציאנו, סיפרה היום (רביעי) תושבת שכונת ארמון הנציב שבירושלים, לעיני מצלמות המשטרה במהלך שחזור חלקה באירוע המחריד, כי "אני רק ביתרתי את גופתו ועזרתי לקבור אותו בגינה הסמוכה לביתנו". החשודה, שנחקרה זמן רב, קשרה עצמה רק לאירועים שלאחר הרצח, וסיפרה כיצד ביתרה את הגופה באמצעות הכלים שנתפסו על ידי חוקרי ימ"ר ירושלים, וכן איך סייעה להעלים אותה ולקבור אותה בגינה סמוכה. במהלך החקירה היא לא קשרה את בעלה לביצוע הרצח, אולם בידי החוקרים ראיות הקושרות גם אותו לאירוע החמור.



כזכור, בשלישי האחרון התיר בית משפט השלום בירושלים לפרסם את דבר פענוח רצח מרציאנו בן ה-59 במסגרת מה שהוגדר במשטרה "סכסוך שכנים". מהפרטים שנחשפו אז עולה כי שני נערים, שזיהו את החשודה ובעלה כשהם גוררים עגלה ועליה שקית שחורה אטומה וגדולה, הם אלה שהובילו לקצה החוט שסייע למשטרה לפענח את הרצח, זאת בשעה שהתקשרו למשטרה והעלו חשד למעשה בני הזוג סמוך לשעה 04.00 לפנות בוקר בשבת.



כלי הרצח שנמצאו בזירה בירושלים. הנחקרת הודתה בשימוש בהם. צילום: דוברות המשטרה
כלי הרצח שנמצאו בזירה בירושלים. הנחקרת הודתה בשימוש בהם. צילום: דוברות המשטרה



דיווח נוסף, שהתקבל זמן קצר לאחר מכן על היעדרו של השכן, הוביל את החוקרים לחבר בין שני הדיווחים ומכאן ועד לפענוח רצח מחריד ואיתור גופתו המבותרת של מרציאנו, כשהיא קבורה בחצר, מה שהביא לפתיחת החקירה בטווח של 24 שעות מאז הרצח.



מהמשטרה נמסר לאחר גילוי הגופה כי "מדובר באחד מאירועי הרצח הקשים והמזעזעים שבוצע באכזריות ובקור רוח. החשודים פעלו, עפ"י החשד, תוך תכנון הרצח, ביצעו אותו באכזריות תוך העלמת ראיות וטשטושם מהזירה. החקירה המקצועית, המיומנת והמהירה הביאה לפענוח מעשה הרצח הקשה ומעצר חשודים תוך מספר שעות. המשטרה משבחת את ערנות האזרחים ושיתוף הפעולה עימם, כפי שנעשה כל העת גם באירועים ביטחוניים וגם באירועים פליליים".