בוקר המופע של אירוסמית' נפתח עם תרעומת קשה מצד רוכשי הכרטיסים, שהופתעו לקרוא ידיעה על כך שבר רפאלי תעלה על הבמה ותשיר עם סטיבן טיילור את אחד השירים האהובים ביותר, crazy, השיר שמלווה את קמפיין מותג המשקפיים שבו היא שותפה. "האם אנחנו נמצאים במופע שיווקי?", הם תהו בעמוד הפייסבוק של המופע. אחר הצהריים הגיעה ההודעה המרגיעה: זה לא יקרה. אבל זו לא הייתה ההודעה היחידה שיצאה מטעם המפיקים, קבוצת בלוסטון לייב ניישן. בבוקר הם הכריזו: אין כרטיסים, המופע סולד אאוט.  בסופו של דבר, במהלך ההופעה הסולן סטיב טיילר אמר "בר רפאלי, זה בשבילך!", ושר את הלהיט "Crazy". 
 
את מופע הפרידה של הלהקה חיממו גל דה פז ולהקתThe Paz Band . אחריהם עלו חברי אירוסמית' עםLet the Music Do the Talking , שיר של הלהקה משנת 1985. בהמשך הערב, הגיע תורם של הלהיטים הגדולים. שיא הערב היה עם להיטם הענק Cryin שנבלע בקול שאגות הקהל וכמובן הלהיט, Livin' on the Edge.  שזיכה את הקהל גם בשאגה אדירה של טיילר: "תל אביבבבב".

אירוסמית' החלה את אחת הקריירות הארוכות בתולדות הרוק בתחילת שנות ה-70 בבוסטון. מאז פועלים חמשת המופלאים בהרכב המקורי, למעט הפסקה אחת של חמש שנים. אבל נראה כי השנים שחלפו לא עושות עליהם רושם. הם נותרו מלאי אנרגיה, כאילו לא התבגרו מאז. טיילור הדקיק בן ה-69 אוחז בחברה בת 28, שהגיעה איתו לישראל ועל הבמה הוא אנרגטי כתמיד. את הימים של צריכת סמים מאסיבית, החליפו בירות ללא אלכוהול וארוחות אורגניות. אלה הדרישות שהעבירו החמישה לצוות המלון שאירח אותם. 
 
15 אלבומים הוציאה אירוסמית' במהלך חמשת העשורים בהם הייתה פעילה. האחרון, Music from Another Dimension  יצא לפני חמש שנים. במהלך שנות פעילותה ביקרה אירוסמית' פעם אחת בישראל ב-1994.
 
"אנחנו עושים סיבוב פרידה, רק כי הגיע הזמן", אמר סטיבן טיילור בשנה שעברה בתוכנית הרדיו של האוורד סטרן ובניגוד לכל התחזיות, זה באמת קרה. מופע הפרידה "aero-vederci baby" יצא לדרך בדרום אמריקה בשנה שעברה ואמור להשמיע את אקורד הסיום בסוף 2017.