תיק האונס הקבוצתי בהרצליה על סף סגירה. פרקליטות מחוז תל אביב סבורה כי נכון לעכשיו חקירת החשד לאונס בהרצליה לא הבשילה לכדי תשתית ראייתית שיש בה כדי כתב אישום נגד החשודים. הבוקר (שלישי), בעצה אחת של הפרקליטות והמשטרה הוחלט על שחרורם של שלושת החשודים ממעצר בית, ועל ויתור בקשה להאריך את שהותם במעצר הבית.

כעת, נתונה החלטה אך ורק בידיה של הפרקליטות, שבימים הקרובים תסכם את תיק החקירה ותחליט האם להגיש כתב אישום כנגד המעורבים ובקשה להארכת מעצר עד תום ההליכים, האם להגיש כתב אישום בהיעדר הארכת מעצר, קרי כשהחשודים משוחררים, או סגירת התיק בעילה של היעדר ראיות, האפשרות הסבירה ביותר נכון לשלב זה של החקירה. יחד עם זאת, במשטרה ימשיכו לעקוב אחר התיק. 
עוד נציין כי גורמים המעורים בפרטי החקירה, מוסרים שחרף פרסומים קודמים המתלוננת לא עומתה עם אף אחד מהחשודים, זאת בשל מצבה הנפשי הקשה. יחד עם זאת היא מסרה עדות ארבע פעמים. נציין, כי חרף עדותה במשטרה לא השתנתה הערכת הפרקליטות כי בתיק האמור בולטת העובדה של היעדר ראיות מפלילות כנגד החשודים.
גורמים המעורים בפרטי החקירה אמרו בתחילתה כי "אין טעם ללחוץ עליה לעימות מול חשודים שפגעו בה מינית בצורה גסה. בסביבתה חששו כי גביית עדות ממנה בימים שבהם היא נתמכת על ידי גורמי רווחה תהיה בבחינת אונס שני".

סנגוריהם של החשודים המשיכו להכחיש בשמם את החשדות שיוחסו להם וסיפרו כי יחסי המין קוימו בהסכמתה המלאה של המתלוננת. שלושה מהם אישרו את המגע איתה אך טענו כי היו אלה יחסים מותרים ואילו העצור הרביעי סיפר כי התבקש להגיע למקום למסיבה שם שהה דקות ספורות, ועזב כשהוא אינו יודע מה התרחש בזירה. אותו צעיר נחשד גם בעבירות בניסיון שיבוש.