איש התקשורת, אראל סג"ל, נפל בפח כשחשב שהוא מראיין את נשיא ארה"ב במהלך שידורו בגלי צה"ל. על הפאדיחה סיפר בתוכנית של דנה ורן ב-103fm: "מי שעבדו עליי הם תומכי משה פייגלין שחשבו שעשו עבורו שירות גדול. המתיחה בוצעה מבלי ידיעתו של משה. אתמול אחד המפיקים שלי קיבל טלפון עם מספר בלתי מזוהה מהבית הלבן בו נאמר כי טראמפ רוצה להתראיין לגל"צ. במהלך השידור צלצל הטלפון כשעל הצג הופיע שוב מספר מטעם הבית הלבן". 

לדבריו, "קיבלנו את ההחלטה במהלך השידור החי. הייתי להוט לראיין את הנשיא ונפלתי בפח. רימו את המפיקים שלי שלושה אנשים שונים. אני מאד אוהב את המפיקים שלי ואני אמשיך לעבוד איתם. אני לוקח על עצמי את האחריות, יכול לקרות לכל אחד. בעבר לא האמנתי שאדבר עם ראש הממשלה בטלפון. מתיחה טובה היא כשהפרטים טובים וכשנהיה לך עיוורון פסיכולוגי". 

על התגובות הקשות של אנשי תקשורת לפרשה השיב אראל: "אני לא אתחיל לריב ולספור לאחרים את הפאשלות. הסיפור שלי נכנס לכותרות למרות שהוא קצרצר לא משמעותי . אני יודע שטראמפ הוא טיפוס לא צפוי המרבה להתראיין במפתיע והייתי תמים להאמין לסיפור. זהו שיעור בשבילי לא לברוח ולהתמודד. אנחנו מתעסקים במקצוע שחייבת להיות בו תשוקה ולפעמים היא גם מובילה לטעויות. אני מקבל את זה על עצמי כי זו עסקת חבילה בתחום הזה".
עריכה: איתמר זיגלמן