"הבקשה שלנו היא לפסול את הבחירות הללו בהסתדרות", כך אמרה הבוקר (חמישי) ח"כ שלי יחימוביץ'. לדבריה, "הרבה יותר מ-50 אלף קולות, שהיו הפער, עברו מצד לצד. אם משאית יוצאת בלילה עם הקלפיות ומגיעה לת"א רק בבוקר, כשעליה אנשי ניסנקורן בלבד, אז משהו מושחת. מדובר ברמאות למופת. אני רוצה שכל הצדדים יבינו שיש דין במדינת ישראל". 



ספירת הקולות בבחירות ליו"ר ההסתדרות נעצרה לחלוטין עד היום ב-12 בצהרים, אז יתקיים דיון בבית המשפט. מטה היו"ר המכהן אבי ניסנקורן ווועדת הבחירות יצטרכו לתת תשובות על הטענות הקשות שהעלתה אתמול יחימוביץ' - לזיופי בחירות בקנה מידה רחב ולפגיעה במאות קלפיות.



"אני דמוקרטית בכל נימי נפשי, אני מכירה את התחושה של לנצח, ואני מכירה גם את תחושת ההפסד כשהפסדתי להרצוג בפריימריס. אבל כאן  רמת הרמאויות, הכזבים המערך המאורגן והשיטתי של רמאות וגניבת הבחירות, הייתה כל כך גדולה, תוך ניצול ועדים ועובדים, הייתי עושה שקר לעצמי אם לא הייתי עושה משהו", הדגישה יחימוביץ' בראיון לגל"צ. 




אבי ניסנקורן. צילום: אבשלום ששוני
אבי ניסנקורן. צילום: אבשלום ששוני




"שלי יחימוביץ' לא מסוגלת להסכים עם המציאות", תקף  הבוקר בתגובה ניסנקורן, בשיחה עם אילנה דיין בגל"צ. לדבריו, התנהגותה של המתמודדת מולו, חברת הכנסת יחימוביץ', "אגו-צנטרית בחוסר היכולת שלה לקבל הפסד, מנסה להוביל את ההסתדרות למחול שדים".



בהתייחסו להחלטת על נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין, לעצור את ספירת הקולות כדי "למנוע נזק בלתי הפיך", אמר ניסנקורן: "בואו לא ניתן להחלטה של השופט משמעות שאין בה". מנגד, עורך הדין איתן לירז שהגיש את העתירה מטעם יחימוביץ' אמר: "נשיא בית משפט מחוזי לא היה עוצר את ספירת הקולות אם הוא לא היה רואה ראיות לכאורה של פגמים מסיביים במערכת".