חגית מוריה גיבור, מי שחשפה את פרשת ההטרדות מיניות לכאורה של חבר הכנסת ניסן סלומינסקי (הבית היהודי) התייחסה הערב (ראשון) לחקירתו של חבר הכנסת ביחידה להב 433. "אני מודה על מאמציה של המשטרה ועבודתה המקצועית, שעה שהגיעה לכ-20 קורבנות ואני מאמינה חוקרים ימשיכו לעשות עבודה יסודית על מנת למצות את החקירה. כולי תקווה שמקרים כאלו לא יישנו בכלל ובסיעת הבית היהודי בפרט".
 
מנגד, במשטרה מסרבים להתייחס למספר הנשים ששמן נקשר לפרשה, אולם גורם המעורה בפרטים ציין, כי "המספר 20 אינו תלוש מהמציאות. פחות או יותר זו כמות הנשים שהחוקרים הצליחו להגיע אליהן. יחד עם זאת עד כה יש שתי מתלוננת שמסרו עדות מפורטת, לאחר שהשתכנעו שזה המהלך הנכון. התלונות נבחנות".

עו"ד רחל תורן מסרה בשם ח"כ סלומינסקי, כי "הפרסומים בשעות האחרונות ביחס לחקירה אינם נכונים ואינם תואמים בשום צורה ואופן את שעלה בה.  ח״כ סלומינסקי שמח על ההזדמנות שניתנה לו לשים קץ לקמפיין השמועות ולמשפט השדה שמנסים  לערוך גורמים אינטרסנטים".

הפרשה נחשפה ע"י מוריה גיבור לפני חצי שנה, אז פרסמה פוסט בפייסבוק, בו כתבה כי המקרה הראשון של הטרדה מינית אירע לפני 18 שנים ואחריה היו נשים נוספות שנפגעו מהתנהגותו המטרידה והברוטלית של חבר הכנסת. היא החזיקה בידיה ארבע תלונות מנשים, חלקן מעדויות שמיעה, ועם החומר שבידיה פנתה לרבנים במטרה שאלו יובילו את חבר הכנסת לפרוש מתפקידו בחיים הציבוריים. 



בהודעה שהוציא אז לתקשורת כתב: "פניתי הבוקר ליו"ר המפלגה, השר נפתלי בנט ובתיאום עימו,  הודעתי ליועמ"ש הכנסת, עו"ד איל ינון, על החלטתי שלא לנהל את ישיבות ועדת חוקה חוק ומשפט בתקופה הקרובה, מתוך הערכה וכבוד לתפקיד, לחברי הועדה ולציבור. אני מודע לכובד האחריות הנובע מהתפקיד, אך חשוב מכך, אני חש כי הדבר הנכון הוא לאפשר בדיקה הוגנת של הטענות שהושמעו. אני חש צער עמוק באם התנהגות כלשהי מצידי התפרשה בדרך שונה מכוונתי, ולו ידעתי במי מדובר הייתי מתנצל אישית במלוא עוצמת הכנות האפשרית".