לפני כחודשיים אדל בת השלושים נרצחה והגרוש שלה, מאיר גולדשטיין, נמצא מסתובב ברחוב עם ראשה הכרות. בית המשפט בצעד חריג, זיכה את מאיר במשפט. עו"ד אפרים דמרי תיאר ב-103fm את שהתרחש בבית המשפט: "זוהי פעם ראשונה שנאשם ברצח יצא זכאי עקב אי שפיות. אכן מדובר בהכרעת דין תקדימית לאור הלכה חדשה שיצאה לפועל לפני עשרה ימים. זכיתי להיות מהראשונים במדינת ישראל שבית המשפט זיכה. אותו אדם גם אם ישוחרר יימצא במסגרת טיפולית ויישאר במעקב אחרי שירותי הרווחה". 
לדבריו, "דווקא המעשה שביצע מוכיח שהוא חולה בנפשו וזקוק לטיפול. בית המשפט קיבל את טענותיי שהמצב הנפשי שלו היה ידוע לפני הרצח. הוא היה מטופל פסיכיאטרית. השכנים והקהילה שגרו סביבו פנו מספר פעמים לגורמים מקצועיים. הכתובת הייתה על הקיר והרצח היה יכול להימנע".

על הרוצח שהוכר כלא שפוי סיפר עו"ד: "יצא לי לדבר איתו מספר פעמים, ישנם רגעים שאכן הצלחנו לתקשר בדרכים כאלו ואחרות. הוא דיבר איתי בעיקר על קונספט דתיים של משיח ועמלק. הוא ראה את עצמו כמשיח ואת גרושתו כעמלק". 
על האישה סיפר עו"ד: "כשהם התחתנו הוא היה בריא בנפשו, המצב הנפשי שלו בא עם הזמן לאחר התחזקות עם הדת כשלקח אותה לקיצניות יתר על המידה. אשתו זעקה שהיא זקוקה לעזרה וביקשה שיטפלו בו. רבנים שהיו סביבו זעקו לעזרה. היה ניתן למנוע את הרצח המזוויע הזה. אני יכול לומר מתוך חומר החקירה שכאשר השכן התקשר למשטרה הפנו אותו לשירותי הרווחה והם הפנו אותו על המשטרה בחזרה. התלונה לא הייתה תלונה של פגיעה אלא של מקרים מוזרים שביצע מרשי. בפועל כל שקרה הוא שהחזירו אותו הביתה וכל עוד הוא לא מזיק לאף אחד לא נעשה עמו דבר. אשתו שלמה את המחיר הכבד".
 

עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן