תאונת ה'פגע וברח' בחיפה: בית משפט השלום בחיפה האריך היום (חמישי) ביממה את מעצרו של החשוד במעורבות בתאונה בליל החג, בה נהרגה נדא איבדאח בת ה-16 בעת שעברה במעבר חצייה. הדיון התקיים בהיעדרו של החשוד, זאת נוכח אשפוזו בבית החולים להשגחה. כמו כן, אסר בית המשפט פרסום של כל פרט העלול לזהותו וכן הורה על קיום הדיון בדלתיים סגורות.



עו"ד אולג פרגין, המייצג את החשוד, מסר: "מדובר באדם מבוגר שסובל מבעיות בריאותיות. החשוד משתף פעולה עם החוקרים וטוען כי לא נהג ברכב". החשוד דבק בגרסתו כי אינו נהג ברכב וכי רכבו נגנב, אלא שלא ברור בשלב זה מדוע לא דיווח מיד למשטרה על גניבת הרכב שלטענתו בוצעה. כמו כן החשוד, שלו היסטוריה של עבירות תנועה קלות בלבד, טוען כי שמע על התאונה מספר שעות לאחר שאירעה.



כזכור, איבדאח נפגעה מרכב שנמלט מהמקום ולמחרת נעצר החשוד לאחר קריאות רבות להסגירו. בנוסף לנהג החשוד, בוחני המשטרה הצליחו לאתר ולמצוא גם את הרכב שעל פי החשד פגע בנערה. אתמול ביקשו הבוחנים להאריך את מעצרו של החשוד בבית המשפט כדי לאפשר למשטרה לעמת את הנהג עם הראיות ולהביא בתוך כמה ימים להגשת כתב אישום.



ממצלמות האבטחה בזירת התאונה ניתן לראות את הפגיעה של הרכב אך לא ניתן לזהות מי נהג בו. בשלב זה אין שום ראיה לכך שהחשוד לא נהג ברכבו אך ככל הנראה המשטרה תיאלץ לאסוף עדויות מהשטח על מנת להוכיח כי הוא עומד מאחורי המקרה.