קשיש בשנות ה-70 לחייו נכפת בחבלים לכיסא על ידי ארבעה חשודים שנמלטו מביתו, לא לפני שגנבו מתכולת הבית. משטרת פ"ת מנהלת מצוד אחר הארבעה. כעת בשלב זה עדיין מתנהל מצוד אחר החושדים. סמוך לשעה 14:00 התדפקו על פי החשד ארבעה צעירים, ככל הנראה בני מיעוטים, על אזור על בית ברחוב פרוג בפ"ת.



הם נכנסו לחדר המדרגות ונכנסו לקומה השלישית בבניין, כאשר אחד מהם צלצל בדירתו של הקשיש, שניגש אל הדלת ושאל לפשר הגעתו מבעד לדלת. הוא השיב לו "יש לך נזילה בבית". הקשיש פתח את הדלת ואמר לו "אין לי שום דבר אל תבלבל את המח ותלך מפה". מיד לאחר מכן זינקו לעברו שלושה צעירים נוספים, הדפו אותו לתוך הבית כבלו אותו בידיו ורגליו באזיקים ושדדו מביתו כמה אלפי שקלים. 


זעקותיו הובילו לכך שאחד השכנים התקשר והזמין משטרה בכוחות גדולים, בפיקודו של סנ"צ ברק מרדכי, שבמקביל לפתיחה בחקירה ערכו סריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר עקבות החשודים. חוקרי המז"פ ערכו בדיקות בניסיון לאתר טביעות אצבע ודגימות DNA, הן בכניסה לבית והן בדלת הלובי של הבניין. השוטרים בדקו גם את זהותם של עובדי קבלן פיתוח המבצעים סלילת כבישים בכביש הסמוך ובמקביל אספו את סרטוני האבטחה מדירות סמוכות בניסיון לזהות אותם את החשודים ולאבחן את אופן המילוט שלהם. 

שכן בבניין שהוזעק על ידי רעייתו מספר: "אשתי התקשרה אליי מבוהלת וסיפרה שהשכן שלנו נשדד, מיהרתי הביתה והבנתי שארבעה חשודים התנפלו עליו וכפתו אותו בידיו וברגליו. הוא עדיין בטראומה זה סיפור קשה ועצוב. היו פה עשרות שוטרים ואנחנו תקווה שהם יצליחו לאתר את החשודים". שכנה אחרת מוסיפה: "שתיים בצהריים, אמצע היום, שוכנה כל כך שקטה ופתאום אירוע אחד, שמפיל תדהמה ופחד על כולנו".