הידיעה על כך שמורה שהורשע בביצע מעשה מגונה במספר מקרים בילדה שלמדה אצלו בשיעורים פרטיים, חשוד בביצוע מעשים מגונים במספר ילדות תלמידות כיתה ב' בבית ספר יסודי בצפון תל אביב מסרבת לרדת מסדר היום. אמה של התלמידה סיפרה הערב (רביעי) בערוץ 10 על תחושותיה בעקבות מעצרו של המורה. "קיבלתי את זה מאוד קשה", הסבירה, "כשזה קרה, נפגשתי עם מנהלת בית הספר והיא אישרה שהיא עודכנה על המקרה ועל כך שהמורה כבר לא עובד בבית הספר". אמה של התלמידה סיפרה כי "המורה היה מאוד נכון ללמד והיה חשוב לו שכל הכיתה תצליח". לדבריה, הוא תמיד שיתף את ההורים במה שקרה בכיתה.



המנהלת עודכנה לפני שבועות שהמורה מושיב ילדים על הברכיים בזמן שיעורים, אלא שהמידע נעצר שם ולא הגיע לרשויות. נושא נוסף שעולה הוא האם המנהלת בדקה את עברו של המורה בבית הספר באשקלון. שתי המנהלות צפויות לקבל זימון לחקירה. בכיתה בה אירעו כביכול המעשים המגונים הוצבה מצלמה מבעוד מעוד ולמשטרה כעת ישנן ראיות המתארות במדויק את שהתרחש.



כיום קיימת פרצה בחוק ואין כל חובה לדווח על חקירות המתקיימות. "המורה ניצל את הלקונה בחוק, ולמרות שידע שהוא עומד רגע לפני הרשעה בהודאה בגין אותם מעשים לכאורה, ולמרות הכל בחר לעבור וללמד בעיר אחרת", אמרו גורמים במשטרה ובמשרד החינוך. לטענת אותם הגורמים, על פי החוק, לנוכח העובדה שעומדת לאדם חפותו כל עוד הוא לא הורשע, אין מניעה ויתרה כך יש חובה להעמיד לו תעודה לאישור העסקתו בהעדר הרשאה פלילית. בדיוק בנסיבות הללו הומצא לאותו מורה אישור מתחנת המשטרה בראשון לציון.



מכיוון שאותו מורה הוא היחידי שידע על עצם קיום החקירה הקודמת ועל הכוונה להודות בכתב האישום שהוגש נגדו, השימוש שעשה באשרור שניתן לו על פי חוק, הוא זה שאמור לעורר תמיהות. בנוסף, קיימת חובת צנעת הפרט שמונעת אפשרות לסנכרון בין מערכות המשטרה ומשרד החינוך, ורק במקרים של הרשעה פלילית לא היה מתקבל האישור העסקה האמור.