גופת אישה כבת 40 נמצאה הלילה (ראשון) מחוסרת הכרה בבית הרחוב הגליל בבת ים. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו אותה מחוסרת הכרה וכשעליה סימני אלימות, לאחר מכן נאלצו לקבוע את מותה. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום והרקע לאירוע ככל הנראה פלילי. לפי החשד הראשוני, בן זוגה של האישה קשור לרצח.


חשד לרצח בבת ים

זירת הרצח בבת ים

כוחות ההצלה הגיעו למקום לאחר שהתקבל דיווח על גבר שצועק בדירה. כשאלה הגיעו למקום, הגבר שהיה בדירה, בן 29, הודיע: "רצחתי את בת הזוג שלי". החשוד נעצר במקום ונפתחה חקירה לבירור הרקע לאירוע. בני הזוג אינם מוכרים למשטרה ואין להם תלונות קודמות.




זירת הרצח בבת ים, הלילה. צילום: דוברות המשטרה
זירת הרצח בבת ים, הלילה. צילום: דוברות המשטרה



פרמדיק מד"א, קובי משיח, סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו אשה כבת 40 שוכבת מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה עם סימני אלימות על גופה וללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה במקום".



לפני כחודשיים נרצחה בכפר ראמה שבצפון אישה שהתלוננה לא פעם על אלימות מצד בן זוגה. כוחות המשטרה שהגיעו לזירת האירוע לאחר קריאה שקיבלו איתרו את האישה, בת 35, אשר נורו לעברה מספר כדורים מנשק בזמן שנהגה ברכבה. "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 35 כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפצע ירי בפלג גופה העליון. ביצענו בה מספר בדיקות רפואיות אך לצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום", סיפר אז פרמדיק מד"א רביע איוב.