אראל סג"ל נגד רביב דרוקר, סיבוב נוסף: העיתונאי אראל סג"ל התייחס היום בתוכניתו בגל"צ, אותה הוא מגיש יחד עם העיתונאי שמעון ריקלין, לפרשת התביעה שהגיש נגדו עיתונאי ערוץ 10 רביב דרוקר.  הפרשה החלה לאחר שלפני כחצי שנה טען סג"ל כי  דרוקר ניסה למנוע את מינויו של מחט גבעתי לשעבר, עופר וינטר, בכך שניסה להבין האם חיסל ללא צורך צעיר פלסטיני. דרוקר תקף בתגובה בחריפות את סג"ל ואת גל"צ בראיונות שהעניק אז ואף בפוסט שפרסם בנושא. 



לאחר מכן, חברת החדשות של ערוץ 10 יחד עם דרוקר אף הגישו תביעת לשון הרע נגד אראל סג"ל ושמעון ריקלין בסך 100 אלף שקלים, שייתרמו לגוף חברתי במידה והתביעה תתקבל. התביעה הגיעה לאחר התדיינות שקיימה 'חדשות 10' עם גל"צ.  



עפר וינטר. צילום: דוברות משרד הביטחון
עפר וינטר. צילום: דוברות משרד הביטחון



היום (ראשון) התייחס סג"ל לפרשה ואף חשף פרט נוסף ומעניין, בדמות מכתב שכתב לטענתו אותו לוחם גבעתי שהקליט את וינטר: "לפני מספר חודשים פרסמנו ידיעה על תחקיר שערך רביב דרוקר בתוכנית "המקור" על מח"ט גבעתי לשעבר עופר וינטר. במסגרת הפרשנות לעובדות ובמסגרת זכותנו להביע דעה. דרוקר וערוץ 10 בחרו בדרך של תביעה על הוצאת דיבה. בחרנו בשתיקה ונמשיך לשתוק במישור המשפטי. אבל על הזירה התקשורתית לא ויתרנו ונמשיך להילחם. ברשותנו מכתב שכתב הלוחם החייל הקליט לווינטר בו הוא כותב:"אני בצד שלך, ובאותו זמן מישהו אחר ניסה לנצל את החולשה שלי ולהפיל אותי.  אני הייתי רק בובה"

"רק מי שלא עיתונאי יכול לטעון שניסינו לסכל המינוי"
 
סג"ל אמר בשידור לאחר מכן :"זה מה שכותב לא סגל או ריקלין אלא הלוחם. המכתב הזה נכתב לפני שנתיים, זמן רב לפני השידור. פרסמנו זאת רק עכשיו כי לא רצינו לפגוע בלוחם. ניסינו להשיג אותו זמן רב והוא אישר לנו שהוא זה שכתב את המכתב. העוול הוא לטעמי כלפי הלוחם שאומר שהפך לבובה של מישהו. זו הייתה הסיבה שנתנו את הפרשנות שלנו באותה עת". 
 
דרוקר טען בתגובה: "אראל סגל טען כי ניסיתי לסכל את מינוי של וינטר מסיבות פוליטיות. זה מגוחך. החלטנו לא לשדר את הסיפור בזמנו כי הבנו שמדובר בלוחם במצוקה. רק מי שלא עיתונאי יכול לטעון שניסינו לסכל את המינוי". 
 
ריקלין הגיב בשידור על התגובה ותקף: "ורק מי שלא עיתונאי ממשיך לדבר עדיין וממשיך בתביעת הדיבה הזאת". סג"ל טען: "אנחנו לא מפחדים להגיע לבית המשפט. אנחנו לא מפחדים. אני נגד תביעות הדיבה, לא אוהב אותן כי יש בהן פגיעה בחופש הביטוי, כולל אגב התביעה של נתניהו נגד סרנה. אבל פה אדרבא ואדרבא, רוצים ללכת לבית המשפט? נלך לבית משפט"