מראה מזעזע בעיר הנופש הדרומית: שתי גופות, של גבר ואשה בשנות ה-20 לחייהם, נמצאו במלון הרודס באילת. זאת לאחר שהתקבל דיווח במשטרת ישראל על מציאת שתי גופות בחדר במלון הרודס פאלאס בעיר. כח משטרה, בראשות מפקד מרחב נגב תנ"צ סמי שמואל (סמי) מרציאנו, הגיע למקום יחד עם חוקרים וחוקרי זירה של משטרת ישראל, שהחלו בחקירת נסיבות האירוע. כח הרפואה שהגיע למקום קבע את מותם של בני הזוג, שגופותיהם נמצאו בקומה השלישית במלון. בהמשך הערב הותרו לפרסום שמות בני הזוג - ברוך אינדיג ואודליה בכר, בשנות העשרים לחייהם.



כוחות משטרה שהגיעו לזירה ערכו תחקור ראשוני ממנו לא עלה עד כה חשד לפלילים, ובשלב הזה משטרת ישראל חוקרת את כלל כיווני החקירה. ההערכה ראשונית של המשטרה היא כי מדובר בהתאבדות כפולה. לזירה הוקפצה מעבדה ניידת של חוקרי הזיהוי הפלילי. מאוחר יותר נמצא בחדרם מכתב שככל הנראה בני הזוג השאירו ובו פירטו את סיבותיהם לשים קץ לחייהם.



יחד עם זאת, במשטרה הדגישו בתום חקירה ואיסוף ממצאים של חוקרי המחלקה לזיהוי פלילי כי כלל כיווני החקירה עדיין נבדקים. הערב עודכן כי גובר החשד לפיו מדובר ברצח והתאבדות. ל"מעריב אונליין" נודע כי על פי בדיקות שערכו החוקרים עולה כי מותה של הצעירה נקבע קודם מותו של הצעיר, מה שמעלה את החשד לפיו מדובר לכאורה ברצח והתאבדות. יחד עם זאת, לנוכח המכתב שנמצא בזירה עדין לא פוסלים אפשרות אחרת כגון גרימת המוות של המנוחה לבקשתה או התאבדות כפולה. בכל מקרה, גופות השתיים הועברו לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, רק לאחר מכן ייקבע באופן סופי סיבת המוות.



חובשת בכירה במד"א אירית דריבלט ופראמדיק מד"א אלי זנילמן סיפרו: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לחדר שבו היו גבר ואישה. הם היו מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות נדרשות, הם היו ללא סימני חיים  וקבענו את מותם של השניים במקום".



כמו כן, צוות הניהול המשטרתי דאג לבודד את הזירה ממאות המשפחות השוהות במלון. מדובר במלון שמארח החל מהבוקר עובדים רבים מעיריית פתח תקווה שנמצאים בנופש השנתי שלהם, בהם עובדים מבית החולים בילינסון, קופ"ח כללית ונופשים פרטיים. למרות הכל, לא הסתמנה אווירת פניקה במקום והמשפחות שהו בבריכה בזמן שחוקרי המז"פ בדקו את הזירה.



 
 

מפקד מרחב אילת, תנ"צ שמעון סמי מרציאנו, בזירת האירוע באילת. צילום: אלון חכמון
מפקד מרחב אילת, תנ"צ שמעון סמי מרציאנו, בזירת האירוע באילת. צילום: אלון חכמון



לפני כשנה אירעה טרגדיה כפולה במעלה אדומים. בעל ואישה, שניהם כבני 60, נמצאו ללא רוח חיים בדירתם ברחוב פרי מגדים במעלה אדומים כשהם ירויים בפלג גופם העליון. במשטרה חשדו כי מדובר ברצח והתאבדות. ככל הנראה היה מדובר בבעל שירה באשתו שהייתה חולה סופנית לאחר שהם תכננו את המעשה.



מן המשטרה נמסר אז כי התקבל דיווח על קולות ירי, ושוטרים שהגיעו למקום החלו לבדוק את נסיבות האירוע. בחדשות ערוץ 2 דווח כי ככל הידוע בנם של בני הזוג הוא שגילה את אביו ואמו ויצר קשר עם כוחות ההצלה, שהגיעו למקום והחלו בביצוע פעולות החייאה בבני הזוג - אך נאלצו לקבוע את מותם בזירה.



פאראמדיק מד"א דני ריכטר שהגיע למקום סיפר: "ראינו בדירה גבר ואישה מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות בפלג גופם העליון. ניסינו להעניק להם טיפול רפואי אבל הפציעות שלהם היו קשות מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם במקום".