מיה גורן, בת 41, היא האישה שנרצחה הלילה (ראשון) על ידי בן זוגה בבת ים, כך הותר לפני זמן קצר לפרסום. זמן קצר קודם לכן האריך בית המשפט את מעצרו של בן זוגה, בן ה-29, בשמונה ימים. שמו של החשוד נאסר לפרסום עד להודעה חדשה ובמהלך מעצרו הוא צפוי לעבור בדיקה פסיכיאטרית. בני הזוג גרו בדירה השכורה בבת ים מזה מספר שבועות.



זירת הרצח בבת ים

תיאטרון בית ליסין, שם עבדה גורן, מסר הודעת אבל על מותה: "מיה היתה אישיות יוצאת דופן, טובת לב, אוהבת אדם ואהובה מאוד. תמיד סבלנית ומוכנה לעזור, בחיוך ובאדיבות. מיה, הפרידה ממך בלתי נתפשת, תישארי בלבנו תמיד". "אנחנו המומים ומזועזעים. היא היתה אישה מדהימה, שכולם אהבו אותה", סיפרו היום חבריה.



במהלך הדיון בבית המשפט נטען שהחשוד הסביר לחוקריו את הרצח בכך ש"היה מחויב להרוג". בהסכמת המשטרה ובא כוחו, עו"ד דן באומן, הוסכם על הארכת המעצר בשמונה ימים. בתחילה המשטרה ביקשה לאסור על פרסום שמה של הנרצחת, אך אחר הצהריים היא ביקשה מבית המשפט להתיר את פרסום שמה.



בבית לסין, שם עבדה גורן במשך כעשר שנים במחלקת שירות לקוחות, קיבלו בתדהמה את הבשורה הקשה. "הידיעה הקשה על הרצח תפסה את כולנו בהפתעה", סיפרה עובדת בבית לסין, "מיה היתה אישה מקסימה, לבבית, טובת לב. זה פשוט בלתי נתפס". "כולם אהבו אותה. זה פשוט הזוי מה שקרה", סיפרה עובדת בתיאטרון, בה עבדה גורן בשירות הלקוחות.




זירת הרצח הלילה בבת ים. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת הרצח הלילה בבת ים. צילום: תיעוד מבצעי מד"א



כזכור, גופתה נמצאה הלילה מחוסרת הכרה בבית הרחוב הגליל בבת ים. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו אותה מחוסרת הכרה וכשעליה סימני אלימות, לאחר מכן נאלצו לקבוע את מותה. כוחות ההצלה הגיעו למקום לאחר שהתקבל דיווח על גבר שצועק בדירה. כשאלה הגיעו למקום, הגבר שהיה בדירה, בן 29, הודיע: "רצחתי את בת הזוג שלי". החשוד נעצר במקום ונפתחה חקירה לבירור הרקע לאירוע. בני הזוג אינם מוכרים למשטרה ואין להם תלונות קודמות.



פרמדיק מד"א, קובי משיח, סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו אשה כבת 40 שוכבת מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה עם סימני אלימות על גופה וללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה במקום".