העיתונאי דן מרגלית צייץ הערב (ראשון) בטוויטר בעקבות ניצחון בני הזוג נתניהו בתביעת הדיבה שהגישו נגד יגאל סרנה שכתב עליהם פוסט שקרי לטענתם בפייסבוק. "יגאל סרנה נהג בחוסר אחריות כלפי בני הזוג נתניהו, והורשע כצפוי. מיד ביבי התבכיין שהוא ושרה נרדפים כבר 20 שנים, וואלה יש לו חוש הומור", צייץ מרגלית.



כזכור, בית המשפט בתל אביב פסק הבוקר כי יגאל סרנה, שנתבע על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בגין הוצאת דיבתם בפוסט שפרסם בפייסבוק, ישלם להם פיצויים בסך 115 אלף שקל. מתוך הסכום - 60 אלף שקלים יועברו לנתניהו ו-40 אלף לאשתו, 15 אלף שקלים נוספים ישמשו למימון הוצאות המשפט. ניר חפץ, יועץ התקשורת של בני הזוג, אמר לאחר ההכרעה כי "סוף סוף נעשה צדק". השופט עזריה אלקלעי אמר במהלך הכרעת הדין כי "חלק מהפרסומים הם זדוניים ומכוערים, וכאלה שנועדו להשפיל את התובעים".




סרנה בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני
סרנה בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני




"האמת והצדק ניצחו היום את מסע הציד האינסופי שמתנהל נגדי, נגד רעייתי ונגד משפחתי כבר למעלה מ-20 שנה", כתב ראש הממשלה נתניהו. לדבריו, "לו היינו תובעים את כל מי שמוציא את דיבתנו, היינו מגיעים בכל יום אל בית המשפט. אבל יש לי מדינה לנהל ורעייתי עוסקת בפעילות ציבורית ועובדת כפסיכולוגית חינוכית בשירות העירוני בירושלים".