מי מאיתנו לא קם על הבוקר עצבני וקיווה לשתות או לאכול משהו שירגיע אותו והכוונה לא לפרוסת עוגת שוקולד עשירה. סטודנטים מהמכללה האקדמית נתניה כיוונו בדיוק לאותם האנשים וחשבו שהיה להם נוח אם היו יכולים לשתות משקה לפי מצב הרוח שלהם. הסטודנטים הקימו את חברת "מודיס" והיא מציעה קפה לפי מצבי הרוח של היום - התרכובות והארומה של הקפה מתאימות למצב רוחו של האדם ועל ידי כך, כוס הקפה שהלקוח שותה מתאימה לזמן והסיטואציה שהוא צריך. הסטודנטים מקווים שבזכות תחרות "משחק עסקים" בקרב תלמידי בית הספר למנהל עסקים, שנערכה בשישי במכללה במסגרת היום הפתוח ובה זכו במקום הראשון, משווקים פוטנציאלים יחליטו לאמץ את הרעיון ולפתחו.



התחרות בה חברת "מודיס" זכתה, מבוססת על קורס שנתי שמטרתו הכנה מעשית של הסטודנטים לעולם התעסוקה. הסטודנטים מקימים חברה בתחילת שנת הלימודים, מפתחים מוצר, בונים תוכנית עסקית ומקבלים ייעוץ ממנטורים מתחומים שונים במהלך השנה. אדיר סלע, בן 23, חבר ב"מודיס" וסטודנט לתואר ראשון במנהל עסקים, מסביר כי "אנחנו לא סתם מוכרים קפה אלא מוכרים ללקוח את הרגש שמאחורי המוצר הזה. זה מוצר שמורכב מקפה שמאפיין את המצב בו נתון האדם - אם הוא רוצה להיות יותר אנרגטי או יותר נינוח". סלע הוסיף כי "זה מהלך שהיה מאוד מאתגר וכיף, לבוא ולחקור ולבדוק מה הדברים המתאימים ללקוחות, יש היום המון חברות קפה והרבה סוגים וחיפשנו משהו שיבדל אותנו".



גדי רביד, דיקאן ביה"ס למנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה, התייחס לתחרות ואמר כי "השילוב בין קבוצות הסטודנטים ליצירת המוצרים הנפלאים הללו גורמים לי תחושת גאווה וסיפוק. יחד עם זאת, הסטודנטים רכשו ניסיון רב שיקנה להם כלים מעשיים לעתידם המקצועי. אני מברך את הפעילות הזו במיוחד ביום זה, בכך שהסטודנטים העתידיים יקבלו טעימה מהתואר החוויתי והממצה במכללה".