"מחוץ לתמונה: כל מה שכתבתי לעיל והקיא שלי בפה הבוקר", כך כתבה היום (שני) נועה רוטמן, נכדתו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל, שצירפה לפוסט שהעלתה לפייסבוק את תמונתה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו לצד ניקול ראידמן. רוטמן השוותה ברמיזה בפוסט בין סבתה לאה רבין לבין הגברת נתניהו.



"לפני כמעט שבע עשרה שנים נפטרה אשת ראש ממשלה שלא דהרה כמו הילדה הלא מקובלת של הכיתה שסופסוף קיבלה קצת יחס", כתבה רוטמן. "וכשהיו בעיות במחלקה אונקולוגית - לא כל שכן אונקולוגית ילדים - היא גייסה את קשריה וכישוריה לפתור את המשבר שם או בכל מקום במדינה. והיא עשתה הרבה יחצ אבל רק למטרות צדקה, ומעולם לא הלכה לעשות סלפי עם מזרק בוטוקס מוכחש גילאית (תמונה להמחשה) אלא אשכרה עשתה משהו". 



 



רוטמן הוסיפה ועקצה את נתניהו, שהתלוננה בזמן הפגישה עם בני הזוג טראמפ בישראל על יחס התקשורת כלפיה: "וכשנשיא אמריקאי פגש בה היא לא התגוללה על התקשורת. להפך, היא השוויצה במדינה שלנו ובאנשים. וחי אלוהים שהייתה לה ג׳ורה מרשימה. אבל היא השתמשה בה בתבונה. והיא אפילו לא היתה פסיכולוגית. מחוץ לתמונה: כל מה שכתבתי לעיל והקיא שלי בפה הבוקר". 

בתוך כך, גם איש העסקים רוני מאנה, בעבר חבר קרוב של בני הזוג נתניהו ובשנים האחרונות אויב מר שלהם, הגיב לדבריה של שרה נתניהו ביום ההולדת של ניקול ראידמן. בציוץ שהעלה מאנה לרשת הטוויטר שלו הוא כתב: "היא כנראה הייתה שתויה, היא חרא של בנאדם" .