לראשונה מאז קום המדינה, טנזניה מינתה שגריר בישראל, כחלק מהידוק היחסים בין שתי המדינות ועל רקע קמפיין לעידוד התיירות הישראלית למדינה האקזוטית במזרח אפריקה.

השגריר החדש של טנזניה, דאודי ג'וב מסימה, יקבל מחר (חמישי) את כתב האמנתו מידי נשיא המדינה, ראובן ריבלין.
מסימה ציין אתמול את החשיבות הרבה של הידוק היחסים בין טנזניה לישראל, במסיבת עיתונאים מיוחדת במלון דן פנורמה בתל אביב, בה השתתפה משלחת רמת דרג מטנזניה, בראשות מנכ"ל משרד התיירות של טנזניה, ד"ר אלוייס נזוקי, ומנכ"לית לשכת התיירות של טנזניה, דבוטה מדצ'י.

המשלחת הגיעה לישראל במטרה להגביר את שיתוף הפעולה עם ענף התיירות. בשנים האחרונות, על רקע אזהרות המסע לקניה, טנזניה הפכה ליעד אטרקטיבי לישראלים חובבי מסעות ספארי ונופשים. 
בשנת 2016 ביקרו בטנזניה 22,967 תיירים מישראל, לעומת 7,403 תיירים בשנת 2014 ו- 14,754 תיירים בשנת 2015. 

זנזיבר שבטנזניה. צילום: משרד התיירות של טנזניה
מאחורי הגעת המשלחת מטנזניה עומד קונסול הכבוד של טנזניה בישראל, קסביאן נוריאל צ'יריצ', שדאג ויזם את הגעת המשלחת במטרה להגביר את התיירות מישראל לטנזניה ואת התיירות מטנזניה לישראל שהולכת וגוברת, ומורכבת ברובה מצליינים.
טנזניה, השוכנת במזרח אפריקה, היא גן עדן לאוהבי טבע, עם 12 פארקים לאומיים, 13 שמורות טבע, ו-38 אזורים מוגנים. יש בה מגוון נופי עצום, הכולל הרי געש ופסגות מושלגות, נופי סוואנה, אגמים, ביצות, יערות גשם ועוד. בשטחה של טנזניה (945,087 קמ"ר) נמצאים כמה מהאגמים הגדולים בעולם, בהם אגם ויקטוריה, אגם טנגניקה ואגם ניאסה (מלאווי) וזאת, לצד ההר המיתולוגי קילימנג'ארו, שמורות הטבע הגדולות, בהן סרגנטי והאיים זנזיבר (בעיקר בחגים).
מישראל יוצאות טיסות ישירות לזנזיבר, אבל חובבי הספארי בתוך טנזניה יכולים להגיע באמצעות חניית ביניים באדיס אבבה עם חברת התעופה "אתיופיאן איירליינס" וטיסות עם חניות ביניים של טורקיש איירליינס וסוויס.
ישראלים המבקשים להיכנס לטנזניה צריכים להוציא ויזה, שמחירה 50 דולר. עם פתיחת השגרירות הטנזנית בארץ ניתן יהיה לקבל את הוויזה בשגרירות.