שוטר כבן 45 ממחוז שי, המתגורר באזור השומרון, נעצר אמש על ידי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות בחשד לביצוע מעשה מגונה בקטינה בת שש, בתם של מכריו. מהתלונה שהגישו הוריה של הקטינה לפני ימים אחדים עולה החשד לפיו לפני כחודשיים, בעת שהופקד להשגיח על הקטינה, הא יצא איתה לסיבוב ברחובות אזור מגוריהם בשומרון, במהלכו ביצע בנוכחותה מעשה מגונה, כשחשף את איבר מינו בפניה. במשטרה יבקשו להאריך הבוקר (רביעי) את מעצרו של החשוד, שמשתף פעולה עד כה עם צוות החקירה.



הקטינה סיפרה על המעשה להוריה רק בימים האחרונים. כשהם מזועזעים מפרטי האירוע מיהרו השניים להגיש תלונה במח"ש כנגד השוטר. חשוב לציין שבשוטר, שהינו אב לילדים, נתנו זוג ההורים את אמונם כאשר הפקידו בידיו את בתם הקטינה, תוך תקווה שתמצא בסביבתו מקום מבטחים.



השוטר חשוד בכך שחשף את איבר מינו בפני הקטינה (אילוסטרציה). צילום: לן לאופולד, פלאש 90
השוטר חשוד בכך שחשף את איבר מינו בפני הקטינה (אילוסטרציה). צילום: לן לאופולד, פלאש 90



ואולם, דווקא במקום שהיה אמור להיות מרכז ההגנה שלה, שכן מדובר גם בחבר של המשפחה וגם באיש משטרה, ביצע בה השוטר, על פי החשד, מעשה מגונה שהשאיר אותה מבוהלת.



בעקבות תלונת ההורים, עצרו במח"ש את החשוד והוא יובא כבר בשעות הבוקר המוקדמות לבית משפט השלום בתל אביב, שם יבקשו במשטרה להאריך את מעצרו. 



בתוך כך, תושב בת ים כבן 54 נעצר אף הוא אתמול בחשד שביצע עבירות מין בבתו החורגת במשך כעשר שנים. לפני כשבוע הגיעה מתלוננת וסיפרה כי במהלך כעשור ביצע בה אביה החורג עבירות מין שונות. בתגובה להאשמותיה הוא נעצר ויובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בת"א.