הושגה שליטה על שריפת הקוצים הגדולה שפרצה היום (רביעי) סמוך ליישוב משמר איילון. שישה מטוסים הנושאים חומרים מעכבי בעירה וכוחות ימ"ר הוקפצו לאירוע. בנוסף, 31 רכבי כיבוי ו- 86 לוחמי אש מהאזור הוקפצו לסייע. כלל היישוב מפונה ברגעים אלה, אין נפגעים וטרם הושגה שליטה על האש. על פי יערני קק"ל נשרפו כ-400 דונם שטחי יער צעיר וחורש.

השריפה במשמר איילון. צילום: אבשלום ששוני



בחודש שעבר פרצה שריפה באתר בנייה ברחוב הירקון בתל אביב. כוחות מד"א וכיבוי אש הגיעו לדליקה, שפרצה בכמה קומות בחלקו העליון של המגדל. שלושה אנשים נפגעו, לפי גורמי רפואה - באורח קל, ומספר לכודים חולצו מהמקום. לאחר מכן השיגו כוחות הכיבוי שליטה על האש. 


באפריל האחרון קשיש בן 82, המרותק לכיסא גלגלים, נספה כתוצאה משריפה שאירעה בדירתו שברחוב קטרוני בפתח תקווה. לוחמי אש בפיקודם של טפסר איציק עוז ובליווי רב טפסר דדי שימחי, וחובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לדירה מצאו את גופתו במהלך סריקת המקום השרוף אך נאלצו לקבוע את מותו, שנגרם כתוצאה מכוויות.

לזירת האירוע הגיעו צוותי הצלה רבים, בהם כוחות משטרה בפיקודו של מפקד תחנת פ"ת סנ"צ סרק מרדכי. גם הקב"ט העירוני יריב סנדלון הגיע לנקודה והוא עומד בקשר עם כוחות ההצלה וכיבוי ועם משפחת המנוח במטרה לסייע ולדאוג למשטרה הן בטיפול בזירה והן בליווי סוציאלי של האישה והילדים.