תשע נשים נרצחו בשנה האחרונה, ארבע מהן מתו בשבוע האחרון. איתן כרסנטי, שרצח בתו דור במושבה מגדל, על ידי בעלה, זעזע מדינה שלמה, סיפר בראיון לניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM על ההתמודדות של המשפחה בתקופה האחרונה, כשמקרים דומים מתרחשים: "זו התמודדות קשה מאד. אני רואה את מה שקורה בתקופה אחרונה, זה טירוף שמתדרדר מיום ליום כמו מגיפה". לדבריו, המדינה צריכה להחריף את הענישה - כרגע היא לא קשה גם נגד מקרי אלימות פשוטים.



האב הוסיף: "הבת שלי לא דיברה ולא שיתפה אותי, אם הייתי יודע על משהו הכי קטן זה לא היה קורה לנו". כרסנטי ציין כי אמר בשבעה "שבנות ששותקות ולא מיידעות על מה שקורה להן, גורלן ידוע מראש". לטענתו, אי אפשר להתחמק מזה, אי אפשר לשנות אופי. "אדם שמרים יד על בחורה, אי לצפות שיתנהג אחרת. ברגע שמזהים את הסימן הראשון יש לרוץ מהר ולדווח מיד. חייבים לזהות את הכתובת על הקיר", הסביר.





כרסנטי סיפר על המשפט שמתנהל נגד הרוצח. "אנחנו וההורים שלו סובלים יחד", ציין, "ההורים של הרוצח פונים למשטרה כנגדנו וזו רדיפה של תלונות במשטרה - על המשפחה שלי, הבת שלי, הגרושה שלי. הכל תלונות שווא". הוא סיכם: "אנחנו סובלים מכך הרבה מאד ולא מאחלים לאף אחד להיות במצבנו".



עריכה 103FM: איתמר זיגלמן