שוב מקרה של אלימות של בעל כלפי אשתו: תושב רחובות בן 27 נעצר לפני שלושה ימים בחשד שתקף את אשתו במשך תקופה ארוכה. ב-12 ביוני התקבל דיווח במשטרת ישראל מאישה, שטענה כי בעלה תוקף אותה ומנסה להשליכה ממרפסת ביתם ברחובות. כוחות המשטרה הגיעו במהירות אל המקום והבחינו בחשוד שהחל לרוץ לעבר המרפסת בכדי לקפוץ ממנה. השוטרים מנעו את קפיצתו של האיש והשתלטו עליו תוך שהוא תוקף אותם. 

מחקירת האירוע עולה כי האישה סבלה מאירועי אלימות רבים מצד בעלה. מעצרו הוארך בארבעה ימים בבימ"ש השלום בראשון לציון.

בימים האחרונים עלה נושא האלימות נגד נשים לכותרות ביתר שאת בעקבות שורה של מקרי רצח. בתחילת השבוע נרצחה מיה גורן, בת 41 מבת ים, על ידי בן זוגה, בן 29, שמעצרו הוארך. 

באותו יום הזדעזעה המדינה עם מציאת גופותיהם של ברוך אינדיג ואודליה בכר בחדר במלון הרודס באילת. המשטרה לא הצליחה לקבוע את נסיבות מותם של הנשיים, אולם ההערכה היא כי אינדיג הרג את בכר

ביום שלישי נמצאה גופתה של דליה ברוך, בת 60 מאשדוד בחדר במלון רנסנס בתל אביב כשהיא ללא רוח חיים. לידה שכב בעלה, בן 70 כשהוא פצוע לאחר שככל הנראה ניסה להתאבד. הוא נעצר על ידי המשטרה בחשד לרציחתה. 

עוד ביום שלישי, נמצאה גופתה של הנרייט קרא, נערה בת 17 שסיימה את כיתה י"ב, בביתה ברמלה, כשעליה סימני אלימות.  ל"מעריב אונליין" נודע כי הנערה התלוננה במשטרה כנגד אמה בטענה שבין השתיים נתגלע ויכוח במהלכו השליכה האם סיר על ביתה. האם נחקרה בגין תלונה זו ומסרה גרסה הפוכה. ראוי להדגיש כי לפי המשטרה בשום שלב הבת לא הייתה מאוימת.