טרגדיה בנמל התעופה בן גוריון: קשיש בשנות ה-90 לחייו, שחזר בשבת לפנות בוקר בטיסת ישראייר מבלגרד, נהרג לאחר שנחבל, ככל הנראה, בראשו בעת שירד במדרגות כבש המטוס, ולאחר ניסיונות החייאה בו, נאלצו צוותים רפואיים שהוזעקו למקום לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע. 



כוחות ההצלה שהגיעו לזירה קיבלו בתחילה דיווח על אדם כבן 90 שנפצע באורח קשה ברחבת חניית מטוסים בנתב"ג. למקום גם הוזנק צוות רפואי של רשות שדות התעופה, וביחד עם רופא שהזדמן למקום, הוענק לקשיש טיפול רפואי שכלל גם, כאמור, פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, בסיומן נאלצו הצוותים לקבוע את מותו.



מחברת ישראייר נמסר לאחר האירוע כי "מדובר במקרה מצער מאוד, בו במהלך ירידת הנוסעים מהמטוס, לאחר הנחיתה מבלגרד, אחד הנוסעים מעד במדרגות האחרונות, נחבל בראשו ואיבד את ההכרה. הצוות שהיה במקום דיווח, הזמין אמבולנס וטיפל בפצוע ככל הניתן, עד להגעת האמבולנס ופרמדיק, שביצע פעולות נוספות בו, ובכללן פעולות החייאה שלצערנו הרב לא צלחו. אנו מוסרים את תנחומינו הכנים למשפחה בשעה קשה זו".



מלבד זאת, טענו בחברה כי מהממצאים הראשונים בשטח עולה שהמדרגות היו תקינות ותקניות, והוסיפו: "המקרה דווח ויתוחקר על ידי הגורמים המוסמכים לכך".