גבר בשנות ה-70 לחייו דיווח הבוקר (שני) למשטרה כי דקר את אשתו בבית ברחוב מגדל המנורה במודיעין. האישה, כבת 74 פונתה לבית החולים תל השומר כשמצבה בינוני והגבר, כבן 77, פונה לבית החולים אסף הרופא ומצבו בינוני.



הבניין שבו אירע ניסיון הרצח במודיעין

הפאראמדיקים של מד"א מישל רשקובסקי וזיו פרמן שטיפלו בפצועים סיפרו: "כשנכנסו לדירה ראינו אישה כבת 74 שוכבת על הרצפה כשהיא בהכרה וסובלת ממספר פצעי דקירה, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים והיא פונתה במצב קשה לבית החולים תל השומר. גבר כבן 77 שהיה בדירה סבל גם הוא מפציעות מדממות בפלג גופו העליון ופונה במצב בינוני ויציב לבי"ח אסף הרופא".



"שפך חומצה והצית את דירת גרושתו"



בחודש שעבר הוגש כתב אישום נגד דוד בוקובזה בבית משפט המחוזי בבאר שבע, בגין רצח אבי אלתר ז"ל, ניסיון רצח של גרושתו ואם בנותיו, הצתת דירתה של גרושתו בבניין מגורים בבאר שבע, הצתת רכבו של הנאשם בסמוך לביהמ"ש העליון בירושלים ועבירות נלוות. כתב האישום מייחס לו עבירות של רצח בכוונה תחילה, ניסיון רצח, חבלה של ממש בנסיבות מחמירות, הצתה בנסיבות מחמירות ועבירות נשק - החזקה נשיאה והובלה.
כזכור, הפרשה החלה לפני כשלוש שנים, כשבוקובזה חטף לתאילנד את שתי בנותיו הקטינות, זאת על רקע סכסוך גירושין בינו לבין גרושתו, אמן. בעקבות מבצע של משטרת ישראל בשיתוף עם גורמים בינלאומיים, הצליחו להשיב את הבנות ארצה ולחזקת אימן. בעקבות זאת, הוא נידון לעונש מאסר בן 17 חודשים, וכבר לפני שהחל בריצוי גזר הדין, גמלה בליבו של הנאשם החלטה לנקום בגרושתו ובאנשים נוספים שסבר כי פגעו בו, על רקע סכסוך הגירושין ורצונו כי הבנות תהיינה בחזקתו.