צעיר נמשה מהכנרת ללא רוח חיים. בדיווח שהתקבל היום (שני) במשטרת ישראל מצעיר תושב דרום הארץ, על היעלמותו של חברו, גם הוא תושב הדרום, בן 25, לאחר שנכנסו לשחות במרחק של כ-20 מטרים מקו החוף בחוף הדקל במערב הכנרת, הממוקם סמוך לטבריה. עם קבלת הדיווח, כוחות משטרה הוזנקו למקום ופתחו בסריקות במים ובקו החוף לאיתור הנעדר, אך לבסוף הוא זוהה וצוותי מד"א שהיו במקום נאלצו לקבוע את מותו.


מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר יחידת צוללים של משטרת ישראל החלו בצלילות לאיתור הנעדר והצליחו לאתר אותו במרחק של כעשרה מטרים מקו החוף ובעומק של כ-3 מטרים על קרקעית הימה". 

החיפושים אחרי הנעדר בכנרת. צילום: דוברות המשטרה


חובש רפואת חירום במד"א ניר תגר שהגיע למקום האירוע סיפר: "הוזנקנו לאירוע של טביעה סמוך לחוף הדקל בכנרת לאחר שצעיר כבן 25 נראה טובע במים. לאחר סריקות הוא אותר ונמשה מהמים ע"י צוללנים. הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, ערכנו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".


בשבוע שעבר, אותרה בתום חמישה ימי חיפושים גופתו של הצעיר נתן חגאני בכנרת, לאחר פעילות ארוכה של צוללים ומערכת הסונאר. פראמדיק מד"א דודו פחימה סיפר: "על גדות הכנרת חברנו לסירה של השיטור הימי שחילצה מהמים את הצעיר. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
 
הצעיר בן ה-25 טבע בכנרת בשבוע שעבר לאחר שקפץ מסירה באזור חמי טבריה. הצעיר, ממרכז הארץ, יצא עם חבריו על סירה מחוף "קוקו האט" שבימה הצפונית. הם הגיעו לעומק הימה, במרחק כמה מאות מטרים מהחוף, שם הצעיר זינק אל המים כדי לשחות ומאז אבדו עקבותיו. 

כזכור, בחודש אפריל האחרון, במהלך חג הפסח, שלושה צעירים טבעו למוות לאחר שיצאו לשחות בעומק הכנרת. אחרי השלושה, איתמר אוחנה (19), נחמן איטח (21) ולירון כראדי (17), נערכו חיפושים נרחבים וממושכים עד שלבסוף אותרו גופותיהן כעבור שישה ימי חיפושים.