בבית המשפט השלום בפתח תקווה יתקיים מחר דיון חוזר בעניין המסמכים וקבצי המחשב שתפסה המשטרה בפשיטה על הוצאת "ידיעות ספרים" במסגרת הבדיקה שהיא מנהלת בענייניו של ראש הממשלה לשעבר האסיר אהוד אולמרט, בחשד לעבירות הקשורות לחומר מסווג. כזכור, בשבוע שעבר קבע שופט בית משפט השלום בפתח תקווה עודד מורנו כי על המשטרה להשיב את המסמכים שנתפסו במסגרת הפשיטה עד ליום חמישי הקרוב. אולם בינתיים, לנוכח ממצאים וחשדות שעלו מבחינת קבצי המחשב הגישה המשטרה בקשה לקיים דיון נוסף בבית המשפט בו תציג מסמכים סודיים, על מנת שבית המשפט ישתכנע וישאיר לרשותה את החומרים.

במקביל, קיבל היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, המלווה את בדיקה המשטרה, עדכון באשר לתוכנם של החומרים שנאספו והוא אמור להחליט בימים הקרובים האם לאפשר לממשלה לעבור משלב הבדיקה בחקירה. ב"חדשות הערב" של כאן11 נטען כי משרד המשפטים נוטה לסגור את התיק בעניין. כזכור, מחר תקבל ועדת השחרורים את ההחלטה האם לנכות שליש מעונשו של אולמרט. במידה ותתקבל ההחלטה לשחררו, סביר כי הפרקליטות תערער במיידית על ההחלטה, כשהיא מתבססת על החשדות הביטחוניים הללו. 
בחדשות 2 ציטטו הערב נציגה של הפרקליטות שאמרה "בעניין הספר, אולמרט מגלה דפוסים עבריינים שמזכירים את התנהלותו בפרשת ראשונטורס. הוא כתב את הספר מסיבה של בצע כסף ומטרתו העיקרית היא להתפרנס ממנו".