אצלנו לא יכולים להתחיל שבוע ללא סקנדל אחד לפחות. השבוע הסקנדל המרגיז, זהו ביטול מתווה הכותל, שנתן דריסת רגל לרפורמים - כמובן ביטול המתווה הזה אינו נושא חן מלפני המחבל התקשורתי הבזוי, כמו גם לא בעיניו של "אל קאודיליו", יאיר לפיד. כמי שמתחזה לאיש ימין שלא, אבל כל שאלה שעולה פרצופו השמאלני מיד מתגלה, כמו בסוגיית מתווה הכותל.



עכשיו שמים דגש מיוחד בתקשורת לקרע עם יהדות ארה"ב והפסקת התמיכה, וכמובן שכל מה שהמחבל התקשורתי שם דגש חייב להיות שקרי, כי מי שלא צודק בשום דבר צריך לרמות בכל דבר. אין שום קרע אלא לכל היותר עם הנהגת אלא שנקראים יהודים רפורמים בארה"ב, אספסוף רבנים מחללי שבת בפרהסיה שלא מתביישים לקרוא לעצמם רבנים, וגם האמירה השקרית כאילו הם יפסיקו את תמיכתם בישראל. גם כאן יש שקר עובדתי מהותי בולט ומובהק, הרי היהדות הרפורמית אינה תמוכת במדינת ישראל, היא בעד למסור את כל קודשי ישראל לרבות העיר העתיקה לשונאי ישראל.



היהדות הרפורמית תמכה ב-95 אחוז ברב הצוררים אובמה. היהדות הרפורמית למעשה לא מגבה, היא בעד מדינה פלסטינית בארץ ישראל. את כל זה למסור לכנופיות רפורמיות שלא ניתן להגדירן אלא כמנו-פשיסטיות - זאת היהדות הרפורמית. היא אינה תומכת במדינת ישראל אלא במרצ. כל רב רפורמי בארץ מצביע בעד השמאל הקיצוני. שצריך מיקרוסקופ כדי להבחין בין השניים הללו פוליטית.



אנחנו צריכים לזכור שהרפורמים זה הגוף הכי מאוס שקם בעם היהודי, הם כופרים בקיומו של עם יהודי, אף שונא ישראל אף פעם לא כפר בקיומו של העם, כל גוי בכל הדורות כמובן הלאומנות. כל גוי מסתכל עלינו כעל עם ישראל ואז באו הרפורמים לפני 200 שנה וחידשו חידוש עולמי. גרמנים בני דת משה. הם סיכלו את ציון מהסידורים הטמאים שלהם ואני אומר, והעיקר כפרו בדבר הזה שנקרא עם ישראל. 



לכן כל הבל הרוח, האם יש מקום בכותל לכך שרחבה מסוימת תוקצה לתפילות מעורבות - זה ויכוח לגיטימי אבל שלא יבלבלו לנו את המוח שבגלל התמיכה של הרפורמים במדינה ישראל, אנו צריכים להקצות רחבה כזאת, כי אם לא תהיה - יהיה קרע, אלא יש לנו ויכוח עם מחללי שבת. אין בעיה להיות איתם בקרע כי הם אף פעם לא היו איתנו".