שלושה אחים בשנות ה-20 לחייהם מירושלים הגישו לפני כחודש תלונה במשטרה נגד אביהם בטענה שביצע בהם עבירות מין. השלושה סיפרו במשטרה כי החליטו להתלונן לאחר ששמעו מאחיהם הקטנים שגם בהם האב פוגע. אתמול עצרו חוקרי משטרת מחוז ירושלים את האב, בן 52, להוא הובא לחקירה בחשד לעבירות של אונס, מעשה מגונה ומעשה סדום.

האחים סיפרו כי אביהם גע בהם מינית לאורך תקופה ארוכה החל מהיותם בני 4. עוד סיפרו כי גמלו בליבם להתלונן במשטרה רק לאחר שכאשר שמרו על שני אחיהם הקטנים, בני 5 ו -7, סיפרו להם כי האב נוהג לבצע גם בהם את אותם המעשים שעפ"י החשד ביצע בהם עת שהיו בגילם. יומיים לאחר התלונה שהוגשה, הגיעה למשטרה אמם של האחים והתלוננה גם היא נגד האב, בגין אלימות פיזית ומילולית וכן אינוס. 
כאמור מיד עם קבלת התלונה נפתחה חקירה במסגרתה בוצעה חקירה ילדים ודיווח הועבר לגורמי הרווחה. מהחקירה עלה כי המעשים המיוחסים לאב בוצעו, עפ"י החשד, כלפי המתלוננים עת שהאב התגורר עימם. בהמשך התגרש האב מאימם ועבר להתגורר בדרום העיר עם נישואיו בשנית. על פי החשד, בתקופה זו פגע בשני ילדיו הקטנים. 

בסיום חקירתו הובא האב לבית המשפט שהאריך את מעצרו עד ליום שני, ה-3 ביולי. החקירה נמשכת.  
במשטרה ציינו כי "מדובר בראשיתה של חקירה מורכבת ורגישה שעניינה חשד לעבירות מין של אב כלפי ילדיו עת שהיו בגילאים צעירים ולאורך תקופה. 
עפ"י עדויות ילדיו עולה חשד לפגיעות מיניות קשות של אב בילדיו שלו תוך ניצול גילם הצעיר ותמימותם וזאת לאורך תקופה. מעצרו הוארך והמשטרה ממשיכה בחקירה המורכבת בליווי גורמי הרווחה".