עליית מדרגה חמורה באיומים נגד קציני צה"ל האחראים למערך גיוס החרדים לצבא נרשמה היום (שני) בערב, לאחר שאשתו של ראש המערך - קצין בדרגת רב סרן מבית שמש, מצאה מעטפה חשודה בביתם. חבלני משטרה שהגיעו לנקודה מצאו במעטפה חוטים ואת הכיתוב "נקמה".



במשטרה אמרו כי הם מתייחסים לאירוע בחומרה רבה, והחשד העיקרי הוא שהאירוע נובע מהמחאה האלימה נגד גיוס בני הישיבות לצה"ל. הקצין עצמו אמר כי הוא לא הרגיש מאויים, אך ילדיו הושפעו מהאירוע. "עבורי לא מדובר באיום, אבל זה הפריע לילדים", כך אמר.




בעבר התפרעו המוחים סמוך לבית הקצין בבית שמש וחילקו פשקווילים ליד ביתו וליד בית הוריו בפתח תקווה. בעבר פורסם פשקוויל נגד הקצין, בו נכתב בין השאר: "אלוקים, שבור זרוע רשע, היות וכבר נודעו מעלליו של אותו רשע מרושע ראש וראשון לציידי הנשמות, אשר בשנאה מוסר בחורי ישראל לכלא ומתאצץ באכזריותו להעריך מאסריהם".

אז נמסר מצה"ל: "אנו מגנים את ההסתה כנגד ראש מדור בני ישיבות בצה״ל הזוכה לגיבוי מלא וימשיך לפעול בשליחות ובמקצועיות כשם שביצע את תפקידו עד כה. הסתה חמורה זו, פרועה ומשתלחת ככל שתהיה לא תרתיע את פעילות צה״ל באכיפת חוק הגיוס".

מצה"ל נמסר כי הוא "מגנה אלימות ואיום באלימות מכל סוג שהוא ומדגיש כי מעשים כאלו לא ירתיעו ולא ירפו את ידינו מגיוס המיועדים לשירות בטחון על פי חוקיה של מדינת ישראל".