ביקורו של ראש ממשלת הודו: נרנדרה מודי ורה"מ בנימין נתניהו נפגשו היום מוישי הולצברג, שהוריו נרצחו במתקפה על בית חב"ד במומבאי ב-2008. צפו בפגישה המרגשת:



 
מוישי סיפר כי הוא מתגעגע להודו, והסביר: "אני מקווה שאוכל לחזור לבקר את מומבאי וכשאהיה מבוגר גם אגור שם ואנהל מחדש את בית חב"ד במקום". מודי אמר כי המדינה פתוחה לפניו. נתניהו הזמין את מוישי ללוות אותו בביקורו העתידי בהודו. 

הילד מוישי בא בליווי הסבים והסבתות: הורי אביו נחמן ופרידה הולצברג, והורי אימו שמעון ויהודית רוזנברג, וביחד עם סנדרה שהייתה המטפלת שלו בהודו ובאה עמו ארצה.
כזכור, ראש ממשלת הודו מודי הגיע אתמול לביקור היסטורי, ראשון של ראש ממשלת המדינה בישראל, בן שלושה ימים. באה איתו משלחת גדולה של אנשי עסקים וביטחון שחותמים עם מקביליהם הישראלים על הסכמי שיתוף פעולה. 
את נאומו עם נחיתתו פתח מודי בעברית: "שלום לכולם, שמח להיות פה". לאחר מכן אמר: "כבוד לי להיות ראש הממשלה הראשון שמגיע לישראל. אנחנו משתפים פעולה מול איומים כמו טרור. הביקור שלי הוא התחלה של נתיב של שותפות עם ישראל".עוד אמר מודי כי "הודו היא תרבות עתיקה, אבל אומה צעירה. הודו מחשיבה את ישראל כשותפה לצמיחה מתמשכת".