"אני פונה לציבור כי נקלענו לחובות אדירים ואנחנו מבקשים עזרה כי המצב שלנו על הפנים", כך אמרה היום (רביעי) בהתרגשות נועה ג'ינו, בתו של יוסי ג'ינו המנוח, איש מוסד ולוחם בסיירת מטכ"ל אגדי, שיש מי שמכנים אותו ג'יימס בונד הישראלי.  
"אבא שלי היה חייל שנשלח הכי רחוק מעבר לקווי גבול האויב לפעולות שהיו מעבר לכל דמיון ולפעמים אפילו לבד, והרבה מהפעולות האלו היו בשינוי תדמית עם זהות מושאלת", סיפרה ג'ינו לנתן זהבי ברדיו 103FM.  "אחרי שאבא  השתחרר וסיים לתרום למדינה הוא נהיה איש עסקים, והקים עסק שנפל ומאז לא התאוששנו". 



"הוא נפטר לפני חצי שנה ונותרנו עם החובות, ואם לא נפתור בתקופה הקרובה את זה אז אני ואחותי נהיה מחוץ לבית. כל מה שאני מבקשת זה שכל אחד יתרום כפי יכולתו למי שהיה בעיני רבים גיבור על", סיפרה ג'ינו. 


ג'ינו הוסיפה: "גייסנו כבר סכום נכבד וחסר לנו כמה מאות אלפי שקלים וכדי לתמוך בנו אפשר לחפש באינטרנט יוסי ג'ינו גיב בק, זה האתר של הדסטראט, אפשר באשראי ובהעברה בנקאית". 

"אני רוצה לסכם ולומר שאיבדנו את היקר לנו מכל, האיש והאגדה, עמוד התווך של המשפחה שלנו ואנחנו רק רוצות לשמור על המעט שנותר מאבא", אמרה ג'ינו בכאב.