אמש נורתה ירייה לעבר הקומה הרביעית במגדלי נאמן בתל אביב. הקליע לא פגע באיש, אך העביר מסר לעבריין בן כהן המתגורר בבניין. כתב הפלילים בוקי נאה, עלה לשידור היום (שני) ב-103FM, שסיפר על המקרה ודווקא סתר את עמדת המשטרה: "בניגוד להערכה, אני מעריך שלא רצו לפגוע בבן כהן, שטוען כי בבניין גרים אנשים נוספים המוכרים למשטרה. בן כהן לא גר בקומה רביעית וזה לא פגע בחלון שלו. 

"אחרי שתיים-שלוש-ארבע שיחות הבוקר, אני מעריך שלא רצו לפגוע בבן כהן. הוא טוען שבבניין הזה, שבו הוא גר (מגדלי נאמן), גרים עוד כמה אנשים לא קונבנציונאלים, כך הוא קורא לזה. קוראים לזה בעברית לא נורמטיביים. יש שם כל מיני אנשים מוכרים למשטרה שלפני שהם מוכרים למשטרה הם מוכרים לעולם העסקים שמרמים ועושים עסקים ומבטיחים סחורות ולא נותנים. זה מה שנקרא רמת אביב החדשה לגמרי, שם גרים אנשים נוספים שיכול להיות שהרגיזו נורא מישהו ושלחו מישהו לירות לבניין שלהם, אולי הם גרים בקומה הרביעית, אולי גרים בקומה אחרת, כי אם אקדח מכוון לקומה רביעית, זה לא בדיוק פוגע".

אגב פרס גר שם
"פרס כבר לא. גרים שם מאות אנשים, לא גר מישהו אחד. גם עבריינים גרים שמה כי יש למטה את השומר הזה והם יכולים לחסוך הרבה כסף".  

בקיצור אתה אומר זה מסר לעבריין אחר או לדמות מפוקפקת אחרת
"לא, או לעבריין או לדמות ששיקרה למישהו ולא מביאה כסף. תראה, בן כהן יודע שמישהו רוצה להרוג אותו, הוא ניסה להרוג אותו והוא לא הצליח והוא הוריד לו את שתי הרגליים והוא יודע וקורא לזה 'אלוהים יישלם לו'. הוא מקווה שהמשטרה לא תתפוס אותו לפני שאלוהים ישלם לו, שהכוונה שהוא יהרוג אותו. מישהו שרוצה להרוג אותו יודע ש'הקם להרגך – השכם להרגו'. 

אתה יודע מי ניסה? 
"כן יש הערכות בעולם התחתון ובמשטרה מי עשה את זה. השם שלו מוכר וגם פורסמו הערכות שהבן של איתן חייא הוא זה שעשה את זה, שאחראי לרגליים של בן כהן. זה פורסם. אני אומר מה שפורסם. אני לא ממציא. בן כהן אמר בתוכנית של גלעד שלמור וברהנו טגניה שאלוהים ישלם לו והוא מאחל למשטרה שלא תגיע לפני אלוהים. זה פירוש של הקם להרגך – השכם להרגו. כנראה שיש לו יחסים מאד טובים עם אלוהים, כי אם אלוהים לא היה חבר שלו אז הוא היה מת בפיצוץ ההוא שהיה בכניסה לגבעתיים, כולנו ראינו את הסרטים על הדבר הזה". 

הוא מתפקד אגב?
"הוא מתפקד על פרוטזות והוא מפקד בעולם העסקים, ולפני שבוע הגישו נגד בן כהן כתב אישום על עשרות, מאות מיליוני שקלים, העלמות, שוק אפור. האדם עובד וחי ומדבר ועושה 'מעשים טובים' והכל בסדר. זה לא הטיפוס שמישהו יירה על הבניין שלו כדור אחד ויפגע בקומה רביעית בחלון בשביל לאיים עליו בסדר? יש איומים אחרים, הוא כבר אוים. הוא אישית, ואני רואה לפי נימת הקול שלו שבטוח שזה לא היה קשור אליו".