שתי נשים, האחת כבת -50 והשנייה כבת 52 נמצאו הלילה (שלישי) ללא רוח חיים, כאשר החשד הוא שהן נרצחו. בבאר שבע אישה כבת 50 נמצאה ללא רוח חיים בדירה ברחוב אלכסנדר ינאי בעיר כאשר על גופה סימני דקירות ואלימות. בן זוגה, אשר היה גם הוא בדירה, היה מגואל בדמה וטען בפני גורמי הרפואה כי הוא דקר את אשתו נעצר בחשד למעשה.



פאראמדיק מד"א יונתן פופקין וחובש בכיר במד"א מיכאל וולינסקי סיפרו :"כשהגענו למקום, ראינו באחד בחדרים אשה בשנות הארבעים מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם סימני אלימות. ניסינו להעניק לה טיפול וביצענו בדיקות רפואיות, אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".



זירת האירוע בבאר שבע, צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת האירוע בבאר שבע, צילום: תיעוד מבצעי מד"א



החשוד נעצר כשהוא נתון תחת השפעת אלכוהול





במקביל לכך, בשדרות, גבר בן 62, אשר ככל הנראה היה נתון תחת השפעת אלכוהול דיווח כי בדירה הסמוכה לביתו ברחוב חכי ישנה אישה מתה. כוחות משטרה ורפואה שחשו למקום איתרו את המתלונן ולאחר שבדקו את הדירה בה היה, נמצאה גופה של אישה כבת 52. החשוד נעצר והועבר לחקירת המשטרה.



פאראמדיק מד"א משה מור סיפר: "כשהגענו ראינו בדירה אשה כבת 50 מוטלת כשהיא מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק , ניסינו להעניק לה טיפול רפואי וביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

בשני המקרים חקירת המקרה נמשכת.



צוות זיהוי פלילי סמוך לזירת הרצח בשדרות. צילום: דוברות המשטרה
צוות זיהוי פלילי סמוך לזירת הרצח בשדרות. צילום: דוברות המשטרה