תושבת תל אביב, מוכרת מאוד בעצמה וגם אמא של זמר מפורסם מאוד, נקלעה אתמול בערב לקטטה עם בן זוגה לשעבר בגין סכסוך כספי בין השניים, בסיומה הם עוכבו לחקירה ובתומה שוחררו לביתם. אתמול בשעות הערב הוזעקו שוטרי תחנת דיזנגוף לביתה של הדמות המוכרת, שם נחשפו השוטרים לעימות שגלש לפסים אלימים שהתגלע בינה לבין בן זוגה לשעבר.



השוטרים החליטו לעכב את השניים לחקירה במהלכה עלה כי מערכת היחסים שלהם עלתה על שרטון ולאחריה ככל הנראה הם נקלעו לסכסוך כספי שלא הגיע ליישובו. בתום חקירה שוחררו השניים ונאסר עליהם ליצור קשר האחד עם השני בימים הקרובים. במשטרה אישרו את הפרטים אך סירבו להרחיב בנושא. 



הזמר גילי ארגוב, בנו של אליל הזמר המזרחי זוהר ארגוב, נעצר בתחילת השנה בחשד לתקיפת בת זוגו. זאת לאחר שבאחד מימי השישי בערב התקשרה בת הזוג למוקד החירום של המשטרה ודיווחה כי היא נתונה למצוקה לאחר שנכלאה בביתה וכי בוצעה בה פגיעה פיזית.



שוטרים שהגיעו למקום עצרו את ארגוב, ובמקביל גבו תלונה מבת זוגו, שטענה בפניהם כי "הוא שותה אלכוהול בכמויות ומאבד שליטה".



לאחר מכן האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו של ארגוב. בבית המשפט טען פרקליטו, עו"ד ניסים לוי, כי מרשו לקח אחריות על מעשיו, שיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ואישר כי אכן איבד שליטה. "אני מקווה שהמשטרה לא תבחן אותו על בסיס הייחוס המשפחתי שלו", אמר.



שופטת בית משפט השלום בראשון לציון ריבה שרון, שהחליטה להאריך את מעצרו של ארגוב, ציינה כי קיים חשד סביר למעורבותו בביצוע העבירות שייחסו לו. "בשולי הדברים, אציין כי מדובר בחשוד שיש לו הרשעה רלוונטית שהמאסר על תנאי בגינה הסתיים לא מכבר. יודגש עם זאת כי לא היה כדי להביא למסקנה אליה הגעתי לעניין המשך מעצרו של החשוד בתיק זה. ראיתי עם זאת לציינה כנתון רקע התומך בחשש מפני מסוכנותו".