הקטל בדרכים לא פוסק. בר סעאת הוא הצעיר שנהרג אתמול בערב לאחר נפגע מרכב בזמן שרכב על אופנוע ברחוב שמשון בפתח תקווה. סעאת הוא תושב פתח תקווה ובן למשפחה מוכרת בעיר. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים בלינסון בעיר, ושם נקבע מותו. חוקרי תאונות דרכים של מרחב שרון פתחו בחקירה.



במשפחתו סיפרו לאחר היוודע הבשורה כי בר בן ה-24 היה אמור לטוס לאודסה והשאיל אופנוע מחבר, "אתה מגדל ילד וצריך לחזור הביתה בלעדיו פתאום", אמר אחד מבני משפחתו. עוד נאמר כי בר היה בחור שאהב אתגרים ועסק בספורט אקסטרים. משפחתו החליטה לתרום את אבריו להשתלה. 



לפני כשבוע כתב סעאת פוסט מרגש בחשבון הפייסבוק שלו שקיבל היום משמעות לגמרי אחרת. "אושר זה לקום בבוקר עם חיוך להיות שלם עם מי שאתה ומה שאתה שאנשים יהנו בחברתך גם בלי לדעת מה יש לך, אושר זה לקום בבוקר ליד מישהי שתגרום לך לחייך תוך כדי שינה,אושר זה לראות אותה מולך ולדעת שאתה לא צריך שום דבר בעולם יותר, לדעת שכל מכשול הוא עוד שיעור בדרך למעלה מי שפוסל אותך עוד לפני שהכיר אתכם כנראה שלא שווה אתכם, אז מזה אושר? תהיו עצמם תשמחו במה שיש ואל תבכו על מה שאין, כי אושר אף אחד לא יכול לקחת", כתב בר.



מוקדם יותר היום, צעירה כבת 25 נהרגה בתאונה בין שני כלי רכב ביישוב אורנית, זאת לאחר שצוותי ההצלה שהגיעו למקום על מנת להעניק לה טיפול רפואי בזירה, איתרו אותה כשהיא פצועה באורח אנוש, ובסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותה. בתאונה נפצעו גם שני בני אדם, בהם צעירה כת 19 במצב בינוני, עם חבלות בחזה ובגפיים, וגבר באורח קל, אשר פונו לבית החולים בילינסון. 

פראמדיק מד"א איתי טילינגר, שהגיע למקום האירוע, סיפר: "מדובר בתאונה קשה בין שני כלי רכב. נהגת אחד הרכבים, אישה כבת 25 הייתה לכודה במושב הנהג. היא הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעות קשות. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי, אך מצבה היה קשה ביותר ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה במקום. מהרכב השני טיפלנו בעוד שני פצועים, צעיר וצעירה בשנות ה-20, כשהצעירה סובלת מחבלות בחזה ובגפיים, ומצבה מוגדר בינוני, בעוד שהצעיר במצב קל. פינינו אותם לבית החולים".