חודש אחרי רצח רומן אנטון, שגופתו נמצאה ירויה בשטח פתוח באזור רחובות, הותר לפרסום כי אנטון נרצח בעת שהופעל על ידי חוקרי ימ"ר מרכז והיה באמצע פעילותו בדרך לתעד התנקשות בעבריין תושב רחובות. אנטונוב, במהלך החודשים שקדמו לרציחתו החליט להירתם למאבק נגד ארגוני הפשיעה ובעיקר הארגון שאליו השתייך, ארגונו של משפחת לביא. במסגרת פעילותו, לאחר שצויד במכשירי הקלטה, עלה בידי החוקרים ממידע שהעביר להם כי בכוונת משפחת לביא להתנקש בחייו של עבריין רחובותי. 

ביום ה-15.6, חברו יחד שניים מחברי ארגון הפשע, רומן אגרונוב והנרצח והחלו לצעוד לעבר השטח הפתוח מול כביש 441 ברחובות. עמוס לביא ("הקטן") הצטרף מאחוריהם ובמכונית מסוג מאזדה שהשתייכה לארגון נהג דוד פילוס. בכל אותה עת ממרחק של כמאתיים מטרים עמדו ותצפתו חוקרי הימ"ר והמפעילים של אנטון. כשהם מבחינתם מכוונים את כל יהבם לרגע שבו ייצאו חברי הארגון במכונית המאזדה לכיוון ביתו של אותו עבריין רחובותי שאותו תכננו כביכול לחסל. 

עמוס לביא "הקטן" בהארכת מעצר בעקבות הרצח. צילום: אלון חכמון
אלא שאז חלה תפנית באירוע, וכשהגיעו אגרונוב ואנטון לגבעה על סף מטע, יורד מהרכב עמוס לביא ("הקטן") ורומן אגרונוב והם יורים באנטון, ונוטשים במהירות את הזירה כשהם מותירים בשטח את גופתו של אנטון, מחוררת בכדורים בין חמש לשבע יריות. המפעילים של אנטון וחבריהם בימ"ר שתצפתו מרחוק אמנם שמעו את היריות וכשהבחינו במכונית המאזדה נמלטת מהמקום, החליט צוות אחד להיכנס לתוך השטח הפתוח ושם כאמור גילו את גופתו של אנטון. 

החוקרים הסירו מעליו את אמצעי ההקלטה, והזעיקו למקום צוותי הצלה ומד"א לרבות חוקרי מז"פ, כשהם סוגרים את הזירה להשלמת החקירה. במקביל, צוותים אחרים דולקים בעקבות מכונית המאזדה, ומצליחים לבצע את מעצרו של פילוס בכניסה לאשקלון. מאוחר יותר עצרו החוקרים את אופיר לביא, המוגדר כראש ארגון הפשיעה ומעורבים נוספים. במשטרה מציינים כי בתקופת הפעלתו הצליח הסוכן להביא להביא לידי החוקרים ראיות וממצאים בשורה של סיכולי חיסולים מתוכננים. במשטרה מדגישים כי מדובר באירוע חריג שבו מופעל סוכן בליבת ארגון פשיעה. במשטרה מדגישים כי מכל הבדיקות שנערכו והממצאים שתועדו לא עלתה אינדיקציה חד משמעית הקובעת כי חיסולו של הסוכן בעת הפעלתו היא תוצאה של חשיפתו על ידי חברי הארגון, ובימים אלו נחקרות נסיבות החיסול האמור.