קטטה רבת משתתפים פרצה היום (שבת) בפארק המים שפיים שבשרון. כ-50 בני מיעוטים הגיעו באוטובוס למקום, ופרצו לתוך שטחי המתחם, ללא אישור וללא כרטיסים. לטענת המשטרה, הם פעלו באלימות כלפי השוטרים שהוזעקו כדי להוציאם מהמקום. הכוחות הרבים שהגיעו למקום הצליחו להשתלט על הצעירים, תושבי ג'סר א-זרקא, ועצרו ארבעה מהם בגין התפרעות תקיפת שוטרים.

כזכור, הכוחות הוזעקו למקום לאחר שהנהלת הפארק טענה כי כ-50 צעירים הגיעו למקום ופרצו פנימה לתוך המתחם וכי למרות פניות המאבטחים ואנשי ההנהלה, הם מסרבים לשלם על הכניסה לפארק. עוד נטען, כי הם לא נשמעים להוראות ומפריעים למרקם הרגוע בתוך הפארק והפעילות של השוהים במקום.
כוחות משטרה שהוזעקו לשטח הפארק פנו אל המעורבים וביקשו להוציאם מהפארק, אולם אלו החלו להתעמת עם השוטרים וברגעים אלו מתנהלת קטטה אלימה במקום. למקום הוזעקו צוותי מד"א מתוגברים בניידות טיפול נמרץ, וכוח שוטרים נוסף על מנת להשיב את הסדר על כנו. האירוע עדיין מתנהל.

מפארק המים שפיים נמסר: "אנו מגנים כל מעשה אלימות, ומודים לכוחות הביטחון על עזרתם בניהול האירוע בשילוב מאבטחי הפארק. המבלים בפארק יכולים להיות בטוחים כי מעשי אלימות לא יעברו על ידנו בשתיקה".