לאחר הביקורת הרבה שספג על רקע תמיכתו בראש הממשלה בנימין נתניהו וברעייתו שרה, פרסם היום (ראשון) עיתונאי "הארץ" בני ציפר פוסט ארוך בחשבון הפייסבוק שלו, בו תיאר את הסיבות לכך, ביניהן "ההתעללויות שעברה שרה נתניהו על ידי התקשורת". לטענתו, הוא זיהה ב"סאדיזם קולקטיבי הזה קווים דומים להתעללויות שעברתי כילד בשכונת הסנובים השמאליים אפקה שבצפון תל אביב".



"מכיוון שיש אנשים שתוהים אם התחרפנתי או אם אני זקוק לטיפול נפשי על שום שאני מודיע בראש חוצות על אהבתי לראש הממשלה בנימין נתניהו ולאשתו", כתב ציפר בראשית הפוסט. 



 


"ביקשתי להיפגש עם אשת ראש הממשלה כדי לאשר לעצמי שאכן מדובר כאן בדמוניזציה איומה שלה ובכך חתמתי את גורלי מבחינת השמאל", הסביר ציפר, שהוסיף: "הייתי למוקצה מחמת מיאוס. וכשלצערו של השמאל ניצח נתניהו בבחירות והזמנתי אותו ואת רעייתו לארוחה בביתי כדי להביע את שמחתי על ניצחונו, אמרה לי סוציולוגית נודעת ששברתי טאבו בחברה הישראלית ושעונשי בוא יבוא, והוא בא".

לדבריו, אחרי שפרסם טור בנושא באתר "הארץ", היחס אליו השתנה. "יש רגעים שאדם שוגה ונופל וחש שעולמו אבד. זה מה שקרה לי בעקבות טור אומלל שכתבתי ושבעקבותיו הופסקה כתיבתי ב"הארץ", כתב העיתונאי הוותיק. 

"איזו חדווה אפפה אז את אספסוף השמאל שכמו עמד בתור כדי לנעוץ בי את חיצי הרעל שלו, וביניהם חברים שחשבתי אותם לקרובים, שפתאום הכריזו עלי כעל לא מוסרי, ומשוררים שרק תמול שלום סעדו על שולחני ופתאום שינו את פניהם. עורכים צעירים החבים לי את הקריירה שלהם הפנו לי עורף. תוכנית טלוויזיה שהשתתפתי בה דרך קבע ביטלה את השתתפותי בה, ומגישתה המצפונית, שהעמידה תמיד פנים של ידידה,לא טרחה אפילו לומר לי מלה משל הייתי חפץ טמא".

בתוך כך, הוא ביקש להבהיר בסיום דבריו כי הוא עדיין עומד מאחורי הזוג נתניהו: "אני יכול לומר בגאווה שאחרי ביקורי הפרטי האחרון בביתם לא מכבר אני חש שאני יכול לחיות עוד שנים רק מהריבית דריבית של חוכמת החיים והידע האנליטי העמוק שספגתי ממנו בשיחתנו. ויותר מכל אני סבור שמצאתי בו וברעייתו ידידי אמת בתוך אווירת הטירוף הסאדיסטי שהארץ שטופה בה".