תושב הדרום כבן 45 נעצר אתמול בחשד שצילם את בתו החורגת בעירום ואף אנס אותה. בתחילת החודש הוגשה תלונה על ידי תושבת המרכז על כך שלפני 15 שנה בעת שהייתה מתחת לגיל 14, אביה החורג צילם אותה בעירום ואף קיים איתה יחסי מין פעמים אחדות.

לאחר קבלת התלונה, בוצעו מספר פעולות חקירה ונגבו עדויות נוספות. אתמול כאמור נעצר החשוד ונחקר בגין המיוחס לו והיום הוארך מעצרו עד יום חמישי.

כזכור, גבר בן 37 מדרום הארץ נעצר ביום שישי האחרון בחשד שנהג לצרוך חומרים פדופילים באינטרנט, אותם השיג בעזרת תמונות מיניות של בתו הקטינה, כך הודיעה היום (ראשון) משטרת ישראל. המעצר התבצע בתום חקירה סמויה וממוקדת שהחלה לפני מספר שבועות זאת במסגרת שיתוף פעולה בין-לאומי לאיתור פדופילים ברשת. 

על פי החשד, נהג החשוד לאתר פדופילים ברחבי העולם, לשוחח עמם ולבקש מהם תכנים בעלי אופי מיני ופדופילי של קטינות. כמו כן, על פי החשד שנחקר, נהג החשוד להציע בתמורה לתכנים שיועברו לו תכנים מיניים בהם ניתן, לכאורה, לצפות בבתו הקטינה. בעת מעצרו של החשוד תפסה המשטרה חומרי מחשב שונים ומעצרו הוארך עד ליום חמישי.

בנוסף לכך, לפני יומיים נעצר שלומי קורידו, פדופיל מורשע, בחשד להחזקת חומרי פדופיליה במחשבו. פקחי יחידת צור, האחראית על פיקוח עברייני מין, הגיעו לבית אמו של החשוד ובחיפוש במחשבו של קורידו נתפסו חומרים בעלי תוכן מיני פדופילי. קורידו ואחיו ליאור הורשעו פעמים רבות בעברות של פדופיליה ותקיפה מינית של קטינים. בעבר השניים גם ביקשו לעבור סירוס כימי כדי למנוע מהם להמשיך במעשיהם