שוב זה קורה: עשרות צעירים השתתפו היום (שלישי) בקטטה המונית שפרצה בפארק המים "ימית 2000" בחולון. בתיעוד האירוע אפשר לשמוע את הצעירים מקללים וצלם הקטטה אף הותקף. שוטרים שהגיעו למקום בעקבות הקטטה עצרו צעיר, תושב אופקים בן 17, בחשד שתקף את עובדי פארק המים. 

על פי החשד, במהלך בילוי בפארק המים, החלו מספר מתרחצים להתפרע במקום. משביקשו עובדי המקום מהמתרחצים כי יחדלו ממעשיהם, החלו המתרחצים לתקוף את המציל ומאבטחי המקום. ניידות משטרה שהוזעקו למקום עצרו את הקטין והוא נלקח לחקירה.
רק ביום שבת האחרון פרצה קטטה דומה בפארק המים בשפיים שבשרון, אז, על פי המשטרה,  כ-50 תושבי ג'סר א-זרקא פרצו למתחם הפארק ללא כרטיסים תוך שהם מפעילים אלימות כלפי השוטרים שהוזעקו למקום. במהלך האירוע, ארבעה צעירים נעצרו בגין התפרעות ותקיפת שוטרים.

 

במהלך האירוע, השוטרים פנו אל המעורבים וביקשו להוציאם מהפארק, אולם אלו החלו להתעמת עמם וברגעים אלו מתנהלת קטטה אלימה במקום. למקום הוזעקו צוותי מד"א מתוגברים בניידות טיפול נמרץ, וכוח שוטרים נוסף על מנת להשיב את הסדר על כנו. האירוע עדיין מתנהל.
מפארק המים שפיים נמסר: "אנו מגנים כל מעשה אלימות, ומודים לכוחות הביטחון על עזרתם בניהול האירוע בשילוב מאבטחי הפארק. המבלים בפארק יכולים להיות בטוחים כי מעשי אלימות לא יעברו על ידנו בשתיקה".