לבית משפט השלום בירושלים הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד השוטר ליאור נחום, תושב ירושלים בן 28, בחשד לעבירות של מעשה מגונה, הטרדה מינית והצעת משקאות משכרים לקטינה. בכתב האישום, אותו הגישה עורכת הדין מירב נגלר, מהמחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), נטען כי ביום ה-10.6.2017, בעת שקטינה בת 14 שהתה בבריכה ביישוב קטן ליד ירושלים.



בבריכה נכח השוטר ובשלב מסוים, כשישבה הקטינה על ספסל בשפת הבריכה, ניגש אליה ואמר לה לסדר את החזייה של בגד הים שלבשה. עוד נטען בכתב האישום כי זמן קצר לאחר מכן, התיישב נחום לצידה של הקטינה, כשחברותיה לידה, ושאל לגילה. זו השיבה לו כי היא בת 14. 



בשלב מסוים, שתה השוטר משקה אלכוהולי מסוג וודקה-רדבול, והציע למתלוננת ללגום ממנו, זאת חרף שידע את גילה. בכתב האישום מציינת התובעת כי השוטר פנה שוב אל המתלוננת ושאל אותה האם היא מסירה שערות מרגליה ומהמפשעות, וכשהשיבה בחיוב העביר את אצבעו לאורך ירכה השמאלית של המתלוננת. השוטר שאל את המתלוננת האם היא בתולה, והיא בתמימותה השיבה לו שכן ושהיא עדיין קטנה.



לאחר מכן, על פי הנטען, הציע למתלוננת, כאמור קטינה בת 14, לבצע בה מין אוראלי, תוך שהוא מלטף את גבה. הנאשם המשיך בדרכו, וניסה לשדל את המתלוננת שטען בפניה ששבועיים קודם לכן היה עם נערה בת 17, מיד לאחר מכן "הכניס את ידו מתחת לבית השחי של המתלוננת ונגע לה בחזה". בכתב האישום נטען כי הנאשם חדל ממעשיו רק לאחר שחברותיה של המתלוננת קראו לאדם שהכירו ששהה בבריכה, והוא אמר למתלוננת שתתקשר לאביה. המתלוננת נכנסה לבריכה יחד עם חברותיה, אולם קודם הגעתה למים אחז השוטר בידה ואמר לה "אני כאן בשעתיים הקרובות למקרה שתתחרטי".



ממשטרת ישראל נמסר: מדובר בחשד למקרה חמור ומשטרת ישראל תסייע למחלקה לחקירות שוטרים בכל דרך על מנת להגיע לחקר האמת. למותר לציין כי משטרת ישראל דוחה בשאט נפש התנהגות עבריינית מכל סוג וקל וחומר בחשדות לעבירות מסוג זה. השוטר הוצא לחופשה כפויה ויוזמן לשימוע לשקילת המשך שירותו. המשטרה תפעל על פי כל דין ותנקוט בכל אמצעי מנהלי כנגד חשודים במעשים אלה.