מליאת הכנסת אישרה אתמול בקריאה טרומית שתי הצעות חוק להפללת לקוחות צרכני זנות. מדובר בהצעה של זהבה גלאון ושולי מועלם רפאלי ובהצעה דומה של ח"כ עליזה לביא. גבי גזית התייחס הבוקר (חמישי) להצעות בשיחה שערך בתכניתו ב-103FM עם בוקי נאה, ועם עידן שעוסק בתעשיית המין.



גבי: "שתי הצעות חוק דומות מאד אחת לשנייה, הזויות יש לומר, עברו אתמול בקריאה טרומית על ידי יותר מ-70 חברי כנסת פופוליסטים וללא מתנגדים. הצעות החוק שקובעות שיש להפליל את צרכני הזנות בישראל. שרת המשפטים שקד, בעוד אחת מאמירותיה האומללות שמוצאות להן קורת גג כמעט כל יום בתוכניתנו אמרה את המשפט הבא: 'כל עוד אין חוק שאוסר זנות אנחנו מאותתים לילדנו כי זה לגיטימי'. נו באמת, אם אין הצעת חוק אז כל הילדות יודעות שזה לגיטימי להיות זונה? יש גבול לשטויות שיכולות לצאת מפה של שרת משפטים. נעזוב אותך כי את לא חשובה כרגע. תכף נדבר עם עידן שעוסק בתעשיית המין אך קודם חברינו בוקי נאה, היות ואתה מצוי בעניינים האלו, אפשר בכלל ליישם את חוק הפללת הלקוחות הזה?



בוקי נאה: "משטרה ישראל לא יכולה לאכוף את החוק הזה, זה בדיחה מבחינת המשטרה שאומרת בעצמה בקולה וגם מאחורי הקלעים שאי אפשר לאכוף את החוק. אם אני רוצה לתפוס תחנת סמים אני עומד בכניסה לתחנה במערב, מי שיוצא מהתחנה אני קופץ עליו ותופס את החומר שיש לו ביד ואז יש לי הוכחות כנגדו על החזקת סמים ואני אומר לו שאני לא רוצה אותו אלא את השוכר".



גבי: "אני אגיד משהו בזוי. במקרה שלנו זו בעיה, אין על האדם שיצא מהבניין עם החומר. הוא השאיר אותו שם"



בוקי נאה: "אם אתה אומר לי שהייתי אצל זונה אז אתה מעליב אותי. אני הייתי אצל בחורה שאני מאד אוהב אותה והיא מאד אוהבת אותי, היא עשתה לי טוב ובזכותה הגעתי לסיפוק. אתה תקרא לה זונה ואני אתבע אותך תביעת דיבה. אם השוטר יקרא לבחורה זונה היא תתבע אותו"



גבי: "אבל אתה שילמת לה והיא בתמורה נתנה לך לקיים איתה יחסים"



בוקי נאה: "אני משלם לאשתי הרבה יותר כסף".



גבי: "אומרת זהבה גלאון ונשים נוספות כי זונה היא קורבן של ניצול, זונה היא קורבן של אונס, צריך להציל את הזונה מעצמה"





בוקי נאה: "תיתנו לה שירות פסיכולוגי ותנו לה הסבה להיות מנכ"לית בחברת הייטק (בציניות). בחורה לא קטינה, החליטה שהיא רוצה לעבוד בדירתה בזנות ואין לה סרסור. הזנות בישראל מותרת. מותר לאישה בישראל לעבוד בזנות. עכשיו לפי הצעת החוק הזו, מי שילך לזונה שלא עוברת על החוק שעושה זאת מתוך רצונה חופשי ולפרנסתה, הוא עבריין. איך המשטרה תפליל אותו? תשים מצלמה נסתרת בחדר של הזונה?"



גבי: "משטרת ישראל אין לה שוטרים לעצור נהגים שחוצים קווים לבנים ישימו שוטר ליד כל בית שהם חושבים שיש בו פעילות מינית תמורת כסף?"



בוקי נאה: "ויתפסו את הלקוחות ויגידו להם 'אתה היית עכשיו אצל זונה'? יש הרבה מאד אנשים שהולכים לזונה כדי לדבר איתה. זה שירות גם פסיכולוגי. אין למשטרה מספיק כוח אדם לגמור את פרשת הצוללות אבל יש להם מספיק כוח אדם להפליל את בוקי נאה שהולך לזונה ולשלוח אותו לחצי שנה מעצר?"



גבי: "הבוקר דיברתי עם חברתי הטובה שהיא מורה בבוקר וזונה אחר הצהריים. כן יש לי חברה כזו ואני גאה בה. היא אחת הנשים המדהימות שהכרתי בחיי. היא מלמדת ילדים בבוקר וזונה אחר הצהריים כי המשכורת של הזונה לא מספיקה.



בוקי נאה: "יש כמוה הרבה מאד"



גבי: "באים אליה אנשים שהיא מכירה, היא מקיימת יחסי מין בהסכמה. מביאים לה כסף לאוכל ולבגדים. כששאלתי עליה את זהבה גלאון היא אמרה 'עליה אני לא מדברת. אני מדברת על האומללות המדוכאות עם הסרסורים".



בוקי נאה: "תגיד לזהבה גלאון שלא היה תיק סרסרות כבר שנים. אני לא מכיר זונות שיש להם סרסור. אני מכיר זונות שהלכו לעבוד בבתי זונות שנוהלו על ידי אנשים והכתב אישום היה על סרסרות. אין לזונות בישראל סרסורים. יש מעט זונות נרקומניות.



גבי:
"ואותם צריך להציל. תישאר איתי. שלום עידן"



עידן: "שלום"



גבי: "עידן עוסק בתעשיית המין. אני לא מכיר את ההגדרה. תחדד אותה בבקשה".



עידן: "אני מעניק עיסוי אירוטי לגבר תמורת תשלום"



גבי: "אפשר לומר שאתה זונה ממין זכר?"



עידן: "אני עושה סקס מלא עם מי שבא לי"



גבי: "גם הלקוחות שלך יוכלו להיות מופלים עכשיו?"



עידן: "כן. לפי ההגדרה 'הפימיניס-נאכסיות'



גבי: "למה אתה מתנגד לדבר הזה? הם טוענים שאתה קורבן, בחור סרוט ואתה אומלל שחווית אונס ולכן התדרדרת למצב בו אתה מקיים יחסי מין תמורת כסף".



בוקי נאה: "עידן גם לא עובר על החוק"



גבי:
"הלקוחות שלו יחשבו לעוברים על החוק והוא יאבד את פרנסתו"



עידן: "אני עובד במקום פרטי בדירה פרטית. אני מפרסם את עצמי"



גבי: "אז הוא עובר על החוק בוקי? אם הוא מפרסם את עצמו כשירת מסאג'ים אז אין עבירה"



עידן: "כל הסיפור התחיל כשנלחמו בשכר בנשים. מסתבר לא מסתפקים רק בזה אלא גם לתחום של השירות הארוטי. לפני חודש נכנסו ללוח הכי גדול באינטרנט וראו עיסויים המיועדים רק מגבר לגבר ונדלקה להם נורא כי מדובר בזנות.



גבי: "הם רוצים להגן עלייך בחוק הזה"



עידן: "הם לא צרכים להגן עליי, אני עושה מה שטוב לי. אני לא עברתי הטרדה מינית בילדות"



גבי: "בוקי יש תופעה רחבה של דברים עושה עידן?



בוקי נאה: "לא רק מה שעידן עושה. יש גם גברים שעושים לנשים שיש להן כסף אבל הן לא מי יודע מה והם משלמות".



עידן: "גם באים זוגות שרוצים לראות את הגבר שלהם מקבל עיסוי אירוטי מגבר אחר. יש גם פנטזיה של האישה שרצתה תראו את בעלה מקבל עיסוי והרפיה. לאן הגענו? איפה אנחנו חיים? אמרת קודם שזהבה גלאון לא פוגעת במי שעושה זאת מרצונו, זה כן פוגע. הוציאו חוק שאני לא יכול לפרסם את השירות שלי וזה פוגע בי"



גבי: "אנחנו עוצרים פה אני שותף לדעתם כי מדובר על חוק אומלל שיש בו יותר פגמים מאשר נקודות אור. תודה לכם".



עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן