מאות אנשים ליוו הערב (שלישי) למנוחות את אמיר פרישר גוטמן, זמר, במאי ומסמלי הקהילה הגאה. המנחמים הגיעו לבושים לבן, כבקשתו של פרישר גוטמן בצוואתו שנכתבה בזמן שאובחן באופן שגוי כחולה סרטן. משפחתו החליטה לטמון אותו בבית קברות אזרחי, "מנוחת עולם" בנתניה, כדי שבן זוגו ינאי פרישר יוכל לקנות חלקת קבר צמודה לו.

בני משפחה, בן הזוג ינאי, רבים מהקהילה הלה"טבית, מעריצים, אמנים וחבריו הרבים של פרישר גוטמן הגיעו לטקס, ביניהם טל מוסרי, דני רופ, מאיה בוסקילה, עוז זהבי, דרור רפאל וראשת עיריית נתניה מרים פיירברג. ״תראה בכמה אנשים נגעת, מאמנים שביימת ועד לחולים שעזרת. כולם פה לכבודך״ ספד לו אחיו איל פרי. ״הוא רצה פסטיגוטמן, בהלוויה שלו אבל אנחנו לא מסוגלים לזה״ הוסיף חברו הקרוב מרטין. 
 
בן זוגו ינאי אמר בטקס: "תמיד היינו מחוברים בוורידים. תודה שנתת לי מהות, תודה על 15 שנים ביחד".  הוא הוסיף: ״אתה הכל בשבילי, ורוי (בנם המשותף - צ.א) אף פעם לא יהיה לבד״.

בן הזוג ינאי מגיע להלווייה. צילום: אבשלום ששוני


יובל שם-טוב ועוז זהבי. צילום: אבשלום ששוני
 
מירב פלדמן ואילנית לוי. צילום: אבשלום ששוני


אלי יצפאן. צילום: אבשלום ששוני


אמו של גוטמן, שטבע למוות לאחר שהציל את אחייניתו ביום שבת האחרון, אמרה לפני הטקס כי: "אמיר ביקש שלא נבכה בהלווייה שלו, אבל זה קשה לנו מאוד. אנחנו נשתדל לעשות כל מה שאפשר". 
מוקדם יותר נערך לפרישר גוטמן טקס אשכבה בתיאטרון הבימה, אליו הגיעו מאות רבות של אנשים. אות בני משפחה, חברים, ומעריצים הגיע לחלוק כבוד אחרון לזמר ולבמאי שהלך לעולמו והוא בן 41 בלבד. בני משפחתו מררו בבכי על הארון, שהיה עטוף לבן ועליו הונחו זרי פרחים  לבנים, כפי שביקש גוטמן בצוואתו. 

המנחמים מגיעים להלווייה. צילום: אבשלום ששוני

אייל פרי, אחיו של אמיר, שאת בתו שחר הציל ברגעיו האחרונים, אמר בטקס האשכבה: "אנחנו מודים לך על כל רגע, גם על רגעי האקסטרים, שנלקחו כאילו מהצגה שאף אחד לא יכול לכתוב. עכשיו הגיע הזמן לנוח. תודה על שחר. נאהב אותך תמיד".
בין אלה שהגיעו לחלוק לפרישר-גוטמן כבוד אחרון היו גילה אלמגור, יעל בר זוהר, גיא זו-ארץ, טל מוסרי, יובל (המבולבל) שם טוב, מיכל אמדורסקי שהיתה איתו בחוף ביום בו נהרג וחני נחמיאס, שעבדה איתו וסיפרה למעריב: "הכרתי אותו מקרוב. הוא גם ביים אותי בהצגה ועשיתי איתו כמה פסטיגלים. פשוט אדם מדהים וכריזמטי. אמן גדול. רק שטן יודע לכתוב כאלה תסריטים. הוא הטביע את חותמו ותמיד יישאר איתנו בלב".