המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות חוקרת חשד לפיו לוחם מג"ב, צעיר בן 19 בשירות סדיר, אנס חיילת בודדה בת 19 בבית החייל בירושלים. לאחר עדותו, החליטה המשטרה לשחררו ללא תנאים מגבילים.

האירוע, כך נטען, התרחש בשישי האחרון. לדברי החיילת, שהגישה תלונה בבסיס האם שלה ולאחר מכן במצ"ח , לוחם המג"ב מהל באלכוהול ששתתה לכאורה חומר אסור לדבריה, ואז קיים איתה אקט מיני בניגוד לרצונה.

בעקבות התלונה נשלחה החיילת לבדיקות ולתיאום מול גורמי הצבא שמלווים אותה מאז האירוע. התלונה הועברה לחקירה של מח"ש, וזאת מאחר ומדובר בלוחם מג"ב המשרת כשוטר לכל דבר.

במח"ש פתחו בחקירת האירוע ובמהלכה הגיעו החוקרים לבית החייל שם מתגורר גם הלוחם, והובילו אותו לחקירה. במהלך החקירה, נדהם לוחם המג"ב לשמוע על הטענות שהועלו נגדו ומסר לחוקרים כי בשישי האחרון הוזמנו הוא וחברו לדירתן של שתי חיילות המתגוררות במקום. במהלך המפגש ביניהם, הזמינו השתיים אותם לשתות איתם אלכוהול ובשלב מסויים החל חברו וחברתה של המתלוננת לקיים יחסי מין ביניהם, בנוכחות שניהם במקום. לדבריו, גם הוא והצעירה החלו להתגפף ובשלב מסוים אף ביקשה הצעירה לטענתו לבצע בו אקט מיני. לטענתו, הוא נלחץ מהסיטואציה ודחה את הצעתה. היא התלבשה והם ירדו יחד למועדון שבבית החייל. לדבריו הוא נדהם כשמצאת אחר הצהריים הגיעו השוטרים לדירה שבה הוא לן. בעקבות עדותו הרציפה החליטו במשטרה לשחררו.

פרקליטו של לוחם המג"ב עו"ד נדב גדליהו מסר כי: "מדובר בסיפור תמוהה לחלוטין, חזקה על חוקרי מח"ש שמיד לאחר ששמעו את מרשי החליטו לשחרר ללא תנאים מגבילים".

מאחר והגרסאות סותרות, במשטרה מנסים לאתר ראיות כדי ללמוד את פרטי האירוע לעומק.