יציאתו של "ישראל היום", הידוע בדרך כלל בתמיכתו בראש הממשלה בנימין נתניהו, בכותרת ראשית המבקרת את החלטתו להסיר את המגנומטרים בכניסה להר הבית, מעוררת הדים בעולם התקשורת. נתן זהבי הגיב היום (רביעי) לשינוי הקו של היומון בתכנית הרדיו שלו ב-103FM ועשה זאת, כצפוי, בדרכו הייחודית. 



"בצער רב וביגון קודר נפרדה הבוקר הלשון של העיתון "ישראל היום" מעכוזו של ראש הממשלה", פתח זהבי, "זה אירוע מכונן. כל אתרי האינטרנט, אתרי התקשורת חוגגים. ה'ביביתון' כפי שהוא כונה, "ישראל היום" בכותרת ראשית, לא יאומן כי יסופר: "הסרת המגנומטרים: מפגן חוסר האונים של נתניהו"- כותרת ראשית ב"ישראל היום"- "תגובת ישראל"- כלומר תגובת נתניהו - "לפיגוע בהר הבית היתה רופסת ומבוהלת"!" 


שדר הרדיו הוסיף: "רבותיי, מהפך. חיים יבין, איפה הוא? הוא פה, חיים יבין? רציתי שהוא יגיד את המילה 'מהפך'. אתם מאמינים למה שאתם שומעים כעת? העיתון שהילל ושיבח את ראש הממשלה לא חשוב מה שהוא עשה: חכם, נבון ,טיפשי, דבילי, שקרי. תמיד ביבי היה כמו מלך בעיתון הזה. והנה, בום!"

זהבי הציע אז לנתניהו עצמו להגיב בתכניתו: "אם מלשכת ראש הממשלה מעוניינים להגיב איך חש היום בבוקר ראש הממשלה ואיך חשה רעייתו כשראו את הכותרת בעיתון, אנחנו נשמח להעלות את ראש הממשלה לשידור ואני נשבע בקבר אימי המנוחה שאני לא אפריע לו מילה אחת, הוא יקבל 5 דקות לתת הרצאה על מערכת היחסים שלו עם התקשורת בישראל ועם "ישראל היום"".

אם זה היה  ב"הארץ" היו אומרים 'שמאלנים זבל',  אם זה היה "בידיעות אחרונות" היו אומרים 'שמאלנים זבל', אבל כשזה "בישראל היום", מה תגידו?" שאל זהבי, "מה תגידו לבועז ביסמוט, חביבו של טראמפ? תגידו שזה עיתון 'שמאלני זבל'"?