חשד לאונס קבוצתי של נערה הלוקה בשכלה בחוף אכדיה שבהרצליה: נערה בת 16 הלוקה בשכלה נאנסה, על פי החשד, על ידי מספר מעורבים קטינים ובגירים בחוף הים, כל זאת לעיניהן של שתי נערות שהובילו אותה למקום. באירוע, שהתרחש, לכאורה, לפני כשבועיים, צפו מספר בגירים אחרים שלא קשורים למעורבים, ובכוונת המשטרה לזמנם למסור עדות על פרטי האירוע. הבוקר (רביעי) הוארך בבית משפט השלום בתל אביב מעצרו של קטין החשוד במעורבות באונס ומחר יובא לבית המשפט חשוד נוסף בגיר שגם לו מייחסת המשטרה מעורבות באונס.



בינתיים, עצרה המשטרה ארבעה חשודים, ביניהם שתי קטינות האחרות שהמשטרה חושדת כי קשרו קשר לביצוע הפשע, ששוחררו בתום חקירתן בתנאים מגבילים.



בית משפט השלום בתל אביב. האריך את מעצרו של קטין החשוד במעורבות במעשה. צילום: אתר הרשות השופטת
בית משפט השלום בתל אביב. האריך את מעצרו של קטין החשוד במעורבות במעשה. צילום: אתר הרשות השופטת



על פי החשד, למשטרת גלילות הגיעו המתלוננת ומלוויה והגישו תלונה לפיה נפלה קורבן לאונס קבוצתי שהתרחש בחוף הים המדובר. כיוון שהמתלוננת לוקה בשכלה, ומפני שבאירוע מעורבים קטינים, קטינות ובגירים, במשטרה מתייחסים למקרה ברגישות רבה, כשבשלב זה מסרבים השוטרים למסור פרטים אודותיו.



בתוך כך, נודע כי מתלונתה של הקטינה עולה החשד לפיו היא הגיעה לחוף הים בליווי של שתי קטינות אחרות, ותוך כדי שהייה בו חברו אל המעורבים האחרים שקיימו עם המתלוננת יחסי מין בזה אחר זה, כל זאת בנוכחות אחרים, ולעיניהן של הקטינות, לכאורה, איתן הגיעה לחוף,.מבלי שאלו ניסו למנוע את המעשה או דיווחו על כך למשטרה. מהמשטרה נמסר כי "בימים אלו מתנהלת חקירה ומטבע הדברים לא ניתן לפרט לגביה".