הלווייתם של שלושת המחבלים מהר הבית, שגופותיהם הוחזרו למשפחותיהן, יצאו מכלל שליטה, ולמרות שהיו אמורים להיות שם 500 איש בלבד, מסתבר כי במהלך הלילה הגיעו המספרים לכמעט 10 אלפים איש, שקראו קריאות הלל לעבר הרוצחים, ובגנות ישראל. ההלוויות גרמו לזעם רב מאוד בקרב הציבור הישראלי ואנשי ציבור, כשחבר הכנסת מיקי זוהר אף הציע לקבור את המחבלים עם עור חזיר, על מנת למנוע את כניסתם לגן עדן, על פי אמונתם. מי שביקש להרגיע דווקא את השטח הוא אביו של כמיל שנאן, שכיב, חבר הכנסת לשעבר, שדיבר בכנות על הכאב בריאיון ברשת ב'.



"האיל סיתאווי וכמיל שנאן הם שני גיבורים שנפלו למען מדינת ישראל. כל צהלות השמחה לא ישברו את רוחם של אזרחי ישראל כולם ושל מדינת ישראל ושל הדרוזים. אנחנו שקועים בכאב העמוק שלנו, עדיין מקבלים מנחמים ומכל העדות והחברים, אנחנו הרבה יותר גדולים מהדבר הקטן, הם יכולים להגיד שהידים, אנחנו יודעים שיש שני גיבורים ששמם ייחרט בלבבות הישראלים. רוחנו לא נשברת, אנחנו נשארים עם ראש גאה ומורם.



"אני לא מבין איך אפשר להלל רוצח. לא מבין את ההתנהלות הזאת, היא לא מקובלת עליי. אני אדם מאמין וחושב שכל מת צריך לתת לו את הכבוד, אבל יש תמונות שהשכל הישר לא יכול לקבל. אני מעדיף דבר אחד פשוט - העובדה שזה קרה, היה צריך לקחת בחשבון את זה. אנחנו אחרי כל האירוע הזה, ואנחנו צריכים להישאר ולהסתכל לעתיד. רוחנו חזקה. אנחנו עומדים מאחורי הגיבורים שלנו".



לאחר מכן הוסיף כי "אני אשקר אם לא אגיד שנפגעתי, אשקר אם לא אגיד שכואב לי וזה צורב ושורט לי את הנשמה, אבל למען כמיל ואהיל, נחזק את שוטרנו ובנינו, ונמשיך להיות חזקים כולנו. המהומות האלה זה דבר מיותר. לא צריך לפגוע בקשר של האדם לבורא עולם. מאמין שהשכל הישר יגבר על מחוללי הרוע שמנסים לשבור את החיים של בני האדם, וגודעים את חייהם של בני האדם".