עימותים נרשמו אחר הצהריים (שבת) ביפו בין תושבים לכוחות הביטחון. תושבים הבעירו צמיגים ופחים ויידו אבנים על שוטרים במקום, ושלושה אנשים נעצרו. כוחות משטרה פעלו במקום וחסמו כמה רחובות אליהם התבקשו אזרחים לא להגיע, אך המצב נרגע והדרכים נפתחו לתנועה. 


מהומות ביפו

ההתפרעויות הגיעו לאחר שהבוקר נורה למוות צעיר בן 20 מיפו, זאת במהלך מרדף משטרתי. הצעיר, ששמו אסור בפרסום, היה רכוב על אופנוע יחד עם אדם נוסף, ונמלט מזירה פלילית, על פי החשד זירת ירי. חברו שהיה רכוב עמו נפצע באורח בינוני. מח"ש (המחלקה לחקירות שוטרים) חוקרת את האירוע מאז שעות הבוקר. 


בשעות הבוקר המוקדמות שמעו שוטרים שהיו בפעילות יזומה ביפו בקולות ירי שבקעו מאזור רחוב יפת. השוטרים שהגיעו למקום איתרו את הזירה במרכז קצבייה שהיתה סגורה באותה שעה וקליעים נמצאים בקרבה.

השוטרים שהיו בקרבת מקום והגיבו בבהילות הצליחו לזהות שני חשודים רכובים על גבי קטנוע כשהם נמלטים מהזירה ומתפתח מרדף אחריהם.
בשלב מסוים , בנסיבות שנחקרות על ידי מח"ש, מבצעים השוטרים ירי לעבר הקטנוע שממשיך בדהרה וזמן קצר לאחר מכן אותו ברחוב סמוך, מרחק של כ - 200 מהמקום שבו ביצעו השוטרים את הירי אותרו שני רוכבי הקטנוע כשאחד מהם ללא רוח חיים ואילו חברו שישב מאחור פצוע באורח בינוני.

שריפות צמיגים ביפו. צילום: רשתות חברתיות