נהג אוטובוס בתחבורה הציבורית נעצר אמש (שישי) על ידי לאחר שבבדיקה עלה כי הוא נוהג בשכרות, ורמת האלכוהול בדמו גבוהה פי 20 מהמותר בחוק. הדיווח התקבל במשטרה בשעה 22:20 ונמסר כי נהג אוטובוס אשר נסע במהירות ובפראות באחד מרחובות ירוחם, פגע ברכב חונה, לאחר מכן פגע בגדר והמשיך בנסיעה למרות בקשות עוברי אורח ממנו לעצור. הבחורה שהתקשרה למוקד הוסיפה כי הנהג נראה לה שיכור ושאינו מודע למתרחש סביבו.



הנהג, תושב ירוחם כבן 46 אותר כשהוא בדרכו להסיע עובדי מפעלים באיזור. בגופו נמדדה רמת אלכוהול של 1070 מיקרוגרם והוא הועבר לחקירת בוחני משטרת ישראל בבאר שבע, במהלכה הסביר כי לא שתה הרבה, בסיומה נעצר ובצאת השבת יובא בפני שופט להארכת מעצרו.



ביום חמישי בלילה, צעיר כבן 30 מפרדס חנה נעצר לאחר שנהג כשבגופו כמות חריגה של אלכוהול, ואף היה מעורב בתאונת דרכים קלה בדרך מקיסריה לצומת קל ים. האירוע התגלה לאחר ששוטרים הוזעקו לטיפול בתאונת הדרכים.



כשהשוטרים הגיעו לזירה, הם הבחינו ברכב הנמצא בשיחים שבשולי הדרך. השוטרים החלו לתחקר את נהג הרכב, כאשר הם הבחינו כי נודף ממנו ריח חריף של אלכוהול, ובעקבות החשד כי הוא נהג תחת שכרות החליטו השוטרים לבצע בו בדיקה של רמת אלכוהול בגופו. אפילו השוטרים המנוסים של אגף התנועה נדהמו לגלות כי בבדיקה שנערכה לנהג נמצא כי בדמו קיים 1,545 מ"ג לליטר אוויר נשוף, תוצאה שהינה פי שישה מזו המותרת בחוק. השוטרים שאינם רגילים לממצאים חמורים עד כדי כך השביתו את רכבו של הנהג בו במקום ל-30 יום ועצרו את הנהג לחקירה.
בחקירתו טען הנהג להגנתו כי שתה בקבוק בירה אחד ועוד כמה משקאות אלכוהוליים אחרים וכנראה הערבוב ביניהם הוא שגרם לתוצאה הגבוהה, אך טיעון זה לא הגן עליו, והוא נעצר בו במקום. ב-2010 היה תיקון בחוק שמשנה את יחס הכמות המותרת לשתייה לקבוצות אוכלוסייה שונות ולכן ישנו הפרש בין המספרים.