צעיר בן 28 מירושלים נעצר אתמול לאחר שוחח בצ'אט עם מי שהוא חשב שהיא נערה בת 13.5, אבל למעשה היתה שוטרת. במהלך השיחות הוא אף העביר לה סרטוני וידאו בהם הופיעו איבריו המוצנעים. אתמול הגיע החשוד, שכינה עצמו "נסיך ירושלמי", למקום המפגש בצפון העיר בשעה שנקבעה ונבהל כשבמקום נערה, פגש במקום את בלשי משטרת ישראל שעצרו אותו לחקירה.

ראשיתה של החקירה  לפני מספר ימים, עת פעלה המשטרה בחדר צ'אט בעקבות מידע אודות שיחות בעלות אופי מיני בהן מעורבות קטינות. במסגרת זו פעלה המשטרה תחת סיפור כיסוי לפיו ילדה בת 13.5 הצטרפה לחדר צ'אט והחשוד , שכאמור, כינה עצמו 'הנסיך הירושלמי', החל מיד לנהל איתה שיחות בעלות אופי מיני. במהלך שלח לה סרטונים ותמונות שלו כל זאת תוך ידיעה ברורה אודות גילה של הקטינה. בהמשך הציע החשוד לקטינה לקבוע פגישה בשכונה בצפון העיר, שם נעצר על ידי בלשי המשטרה.
החשוד נחקר בתחנת שפט. במהלך חקירתו קשר עצמו למיוחס לו והיום יובא בפני בית המשפט להארכת מעצרו. מן המשטרה נמסר כי "מרגע שהצגנו את השוטרת כילדה בת 13.5 נדהמנו מעשרות התגובות בעלות האופי המיני שנשלחו אליה".

עוד נאמר כי "משטרת ישראל פועלת כל העת גם במרחב הסייבר במטרה לאתר ולפעול כנגד כל חשודים שלעתים 'מרגישים בנוח' לבצע זממם מאחורי מסך המחשב ומנסים לאתר קטינות ולפגוע בהן. דווקא בתקופה זו של החופש הגדול, בהם בני הנוער פנויים וזמינים יותר ולעתים מתפתים להיכנס לשיח בקבוצות צ'אט. נוסף על הפעילות היזומה של המשטרה, מעצר החשודים והבאתם לדין, יש להורים תפקיד חשוב בפיקוח על מעשי ילדיהם מאחורי המסך".